• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn nieuwe B1, een van de eerste in Nederland?

[rquote=1855666&tid=120800&author=mantamafkees01]Ik vind ze naar MIJN smaak voor geen porum staan. Gewoon weer die dikke diepe wiels dr onder.[/rquote]

ik heb ook voorkeur aan de diepe velgrand.

vind huidige velgen wel weer vet staan onder een d kadett.

maar onder deze manta helaas niet.

[rquote=1856204&tid=120800&author=Kermitkiller]doe mij die andere wielen maar als je ze overhebt:P:P:P[/rquote]

Heb ook al een extra setje van die velgen die ik van jou heb gekocht gevonden. Zijn nu gestraald nu nog even spuiten denk mat zwart of hooglans zwart:)

barry, tis niet mij smaak maar je nieuwe aankoop

ziet er prima uit. kom binnenkort nog wel keer langs.

gr 52pk

[rquote=1734814&tid=120800&author=sniksnak]@eddepet007:

Heb de baksteun gemaakt van strip 50x8 nagebogen in lijn van de originele 4 bak steun en heb er om hem breder te maken naar achter een stuk 50x8 bij aan gelast.

Bak zit vast met standaard trillingsdempers met m10 draad en komt dan mooi uit in de hoogte.

Zie foto's van de baksteun

p8171060.jpg

p8171061.jpg

[/rquote]

Zo, DAT ziet er netjes uit!!!

Is het geen idee'tje om die dingen te verpatsen aan serie? :-)

Zijn meerdere plekken op de Manta/Ascona waar je met een klein beetje creativiteit van die universele rubbers kan toepassen.

[rquote=1857631&tid=120800&author=McLambo][rquote=1734814&tid=120800&author=sniksnak]@eddepet007:

Heb de baksteun gemaakt van strip 50x8 nagebogen in lijn van de originele 4 bak steun en heb er om hem breder te maken naar achter een stuk 50x8 bij aan gelast.

Bak zit vast met standaard trillingsdempers met m10 draad en komt dan mooi uit in de hoogte.

Zie foto's van de baksteun

p8171060.jpg

p8171061.jpg

[/rquote]

Zo, DAT ziet er netjes uit!!!

Is het geen idee'tje om die dingen te verpatsen aan serie? :-)

Zijn meerdere plekken op de Manta/Ascona waar je met een klein beetje creativiteit van die universele rubbers kan toepassen.[/rquote]

Bedankt voor het compliment.

Welke dingen bedoel je? Die rubbers of van die strippen?

[rquote=1597542&tid=120800&author=Stender]Ten eerste gefeliciteerd met je aanwinst, ziet er mooi uit altijd zo'n vroege B1.:kewlpics

Verder is het toch zo dat modeljaren bij Opel begonnen in September? Dat zou dan betekenen dat de B1 vanaf september '75 is geleverd. [/rquote]

KLopt, de eerste B manta's die op kenteken werden gezet begonnen met b.v. GF in het midden.

Terug
Naar boven