• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn nieuwe Insignia!

Ja : 5582 HS Aalst-Waalre , alleen vanuit de sloop kan niet omdat die letters erop zijn geplakt dat hoorde ik van een vriend , dus zal het wel nieuw moeten worden .

Volgende week wordt de auto gespoten! Gelijk een OPC line pakketje in Polen besteld en die komt er dan natuurlijk ook op!

Dan wordt het nog eens wat. Daarna staat verlagen nog op de lijst...

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat en ook naar de pasvorm.

Heb ook al eens naar die sets gekeken maar nog niet durven aanschaffen.

Ik ben ook benieuwd naar de pasvorm, ook al enkele malen getwijfeld om die poolse set aan te schaffen.

Dan heb ik hem van die andere: CWC carwantstuning oid.

Hele goed servie. Verzenden duurde ook niet lang. Vrijdag verzonden, dinsdag in huis. Morgen ga ik beginnen als alles goed gaat.

Aangezien de verlagingsveren ook besteld zijn (met dank aan Eugene), ben ik nu toch aan het kijken voor nieuwe velgen.

Ik wil heel graag een breedset op de auto. Dus achter bredere velgen dan voor. En dan in zogenaamde concave. Deze velgen hebben geen rand, maar spaken die dus dieper naar het midden lopen. Achter zijn deze dan dus dieper dan voor.

Een paar modellen die ik erg mooi vond:

Schmidt XS5: (in de maaten 9.0Jx20 voor en 10.5Jx20 achter)

Foto-RBOFJAN6-G.jpg

Schmidt Gambit (evt. van ander merk) (in de maten 8.5Jx20 voor en 10.0Jx20 achter)

Foto-VSSSPTSH-G.jpg

JUDD T203 (Vossen) (ook in 8.5Jx20 voor en 10.0Jx20 achter)

Foto-6AUUHYDB-G.jpg

Denk dat dat heel erg dik gaat staan op de Sig!

Zo vanavond even aan het klussen (lees kitten) geweest!

Viel me erg mee, heb er iets meer dan 2 uur over gedaan om alles te monteren, samen met een vriend van me, dat wel.

Pasvorm is goed, alleen de achterste was wat getordeerd. Kijken of je dat straks nog ziet, maar valt hopenlijk wel mee.

Wat foto's:

Foto-8TLG4QYZ-G.jpg

Foto-D8EMOMHN-G.jpg

Foto-DPC8DZ7W-G.jpg

Foto-T8VKA4W3-G.jpg

Tape haal ik er na een dag pas af. Even goed laten drogen die kit.

Velgen ben ik ook nog druk naar aan het kijken, zijn nog wat opties bij gekomen... king:

Terug
Naar boven