• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn nieuwe leaseauto is eindelijk binnen !

schijthuis!!

uhm,wel pechservice erbij genomen toch??

weet nog van een actie van renault waarbij je bij aanschaf van een Espace,een twingo gratis kreeg. Met een beetje mazzel is er altijd wel 1 die het doet. :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: daar doelde ik ook een beetje op ja.

Dan zou je bij zo'n clito toch minstens een fiets verwachten,of een OV chipkaart met 150 piek erop.

dat van die gratis twingo is overigens geen geintje,dat is écht zo geweest,denk ergens een jaartje of 10 geleden.

en hij staat nu bij mij thuis:

181427_451256191565567_1540968092_n.jpg

Vers uit de showroom zijn naam is....................... STOKBROOD :jerry

@asconahobbyist wrote::mrgreen: daar doelde ik ook een beetje op ja.

Dan zou je bij zo'n clito toch minstens een fiets verwachten,of een OV chipkaart met 150 piek erop.

dat van die gratis twingo is overigens geen geintje,dat is écht zo geweest,denk ergens een jaartje of 10 geleden.

Ik dacht dat dat een paar weken of maanden geleden ook zo was?

Owjee, ook al zo'n bijtellingshok ;)

Maarre, de nieuwe bijnaam staat nog niet in je onderschrift?

Ik zie hem sinds kort elke dag. Hij staat namelijk ergens geparkeerd waar ik ook altijd sta.

In het wit. En in het echt is ie echt vreemd! :D

Al die rare hoeken :P Zit echt geen enkele lijn is. Bij de megane (die er bijna het zelfde uit ziet) is het ook al niks maar daar is het tenminste nog in proportie. Deze heeft teveel vouwen voor die grootte.

Ik vind die Megane wel mooi...Cliootje is inderdaad uit proportie....beetje teveel in elkaar geduwd.

@RISL wrote:Owjee, ook al zo'n bijtellingshok ;)

Maarre, de nieuwe bijnaam staat nog niet in je onderschrift?

Kan niet als ik nu mijn onderschrift verander mag ik maar 100 char gebruiken ipv 200 :(

Terug
Naar boven