Eindelijk fotos van mijn zafira
Hij is van 2003 en ik heb hem sinds 31 dec 2008, dus bijna 2 jaar alweer. Tjee, wat gaat dat snel.
Hij is af fabriek al vrij compleet:
Vol leder met stoel verwarming
Origineel Siemens kaart navigatie
Electrisch dakraam
Electrische ramen voor + achter
Parking sensoren achter
Afneembare trekhaak
En Arden blauw
Ik heb hem vorig jaar bij EDS laten chippen 230pk. 384Nm, Daar na heb ik ng wat kleine modificaties laten doen. Ik wil hem binnen kort weer fijn af laten stellen op de modificaties hieronder
Er zit een 63mm sportuitlaat systeem onder incl. kat vervanger en sportcat. NGK Iridium bougies en uiteraard ook luchtfilter en lucht aanvoer veranderd.
Tevens heb ik een schakelaar waarmee ik kan schakelen tussen de originele en de chip setting (Superrr)
Heb 3 kinderen en ik kan prima uit de voeten met de zaf.
Ben benieuwd naar jullie reacties
Grt Stef
Hij is van 2003 en ik heb hem sinds 31 dec 2008, dus bijna 2 jaar alweer. Tjee, wat gaat dat snel.
Hij is af fabriek al vrij compleet:
Vol leder met stoel verwarming
Origineel Siemens kaart navigatie
Electrisch dakraam
Electrische ramen voor + achter
Parking sensoren achter
Afneembare trekhaak
En Arden blauw
Ik heb hem vorig jaar bij EDS laten chippen 230pk. 384Nm, Daar na heb ik ng wat kleine modificaties laten doen. Ik wil hem binnen kort weer fijn af laten stellen op de modificaties hieronder
Er zit een 63mm sportuitlaat systeem onder incl. kat vervanger en sportcat. NGK Iridium bougies en uiteraard ook luchtfilter en lucht aanvoer veranderd.
Tevens heb ik een schakelaar waarmee ik kan schakelen tussen de originele en de chip setting (Superrr)
Heb 3 kinderen en ik kan prima uit de voeten met de zaf.
Ben benieuwd naar jullie reacties
Grt Stef