• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn OPC

thanx allemaal,

ik ga hem natuurlijk nog een beetje leuker maken door hem te laten chippen,andere uitlaat erop en nog een paar dingetjes.

En daarnaast zie ik wel hoe lang de turbo het uit houdt,ik denk dat het veel te maken heeft met hoe je ermee omgaat !!

Zolang het goed gaat gaat het goed en anders komt er een LEH turbo op.

Kan niet wachten op het kenteken zodat ik kan rijden,binnenkort zal ik nog wel een paar foto's op het forum plaatsen.

Gr Ed

Cool man

en idd als je er gewoon een beetje normaal mee omga

lekker warm rijden voordat je gaat gassen

kan je er een hoop plezier mee hebben

Gr Peer

Cool man

en idd als je er gewoon een beetje normaal mee omga

lekker warm rijden voordat je gaat gassen

kan je er een hoop plezier mee hebben

Gr Peer

[rquote=1883487&tid=143788&author=edjeraketje]thanx allemaal,

En daarnaast zie ik wel hoe lang de turbo het uit houdt,ik denk dat het veel te maken heeft met hoe je ermee omgaat !!

[/rquote]

Mijn auto heeft 144.000 km gelopen en volgens mij de eerste turbo. Dit weet ik niet helemaal zeker, ben niet de eerste eigenaar :D. Ik heb wel een oil restictor bout erin gezet in de hoop dat de turbo het nog even blijft doen.

En idd goed warmrijden. En na intensief gebruik even stationair laten draaien voordat je hem uitzet.

[rquote=1883487&tid=143788&author=edjeraketje]thanx allemaal,

[/rquote]

Mijn auto heeft 144.000 km gelopen en volgens mij de eerste turbo. Dit weet ik niet helemaal zeker, ben niet de eerste eigenaar :D. Ik heb wel een oil restictor bout erin gezet in de hoop dat de turbo het nog even blijft doen.

En idd goed warmrijden. En na intensief gebruik even stationair laten draaien voordat je hem uitzet.

Terug
Naar boven