Hey!
Ik had me al voorgesteld, maar hier doe ik het gewoon nog een keer :agent
Ik ben Marco, ben 21 jaar en kom uit Arnhem. Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een zilveren Opel Astra G 2.0 16V Sport uit 1999 met 190k op de teller. Foto's komen morgen! :jerry
Hij is nagenoeg in originele staat, zij het niet dat ik graag wat dingen zou willen herstellen/veranderen:
Motorisch
- Storingslampje brandt met starten, 1 minuut later is hij uit. In deze periode dat hij aan is slaat de auto soms af bij intrappen koppeling. Uitgelezen door garage, gaskleppenhuis wordt morgen schoongemaakt! CHECK- Nieuwe Tempsensor!
- 4 nieuwe banden ( :???: )
- APK, Grote beurt en distributieriem in Maart 2015
Optisch
- Wil een nieuwe pookhoes. Oude is afgesleten (Iets wat ik bij veel Opel Astra G zie).
- Nieuwe bestuurdersmat (Oude staat naam van een garagebedrijf op).
- Nieuwe antenne (Oude is de pakking helemaal gescheurd).
- Motorkap rubbertje (Eentje is verdwenen :wtf )
- Achterruitsticker naar eigen ontwerp! (Waar kan ik deze laten maken?)
Audio
- Nieuwe Autoradio - CHECK
- Versterker - CHECK
- Subwoofer - CHECK
- Hardere claxon
Morgen pics! Ohja, weet iemand een goede autosloop in de buurt van Arnhem? Ik ken alleen een paar louche....
Grtzz
Ik had me al voorgesteld, maar hier doe ik het gewoon nog een keer :agent
Ik ben Marco, ben 21 jaar en kom uit Arnhem. Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een zilveren Opel Astra G 2.0 16V Sport uit 1999 met 190k op de teller. Foto's komen morgen! :jerry
Hij is nagenoeg in originele staat, zij het niet dat ik graag wat dingen zou willen herstellen/veranderen:
Motorisch
- Storingslampje brandt met starten, 1 minuut later is hij uit. In deze periode dat hij aan is slaat de auto soms af bij intrappen koppeling. Uitgelezen door garage, gaskleppenhuis wordt morgen schoongemaakt! CHECK- Nieuwe Tempsensor!
- 4 nieuwe banden ( :???: )
- APK, Grote beurt en distributieriem in Maart 2015
Optisch
- Wil een nieuwe pookhoes. Oude is afgesleten (Iets wat ik bij veel Opel Astra G zie).
- Nieuwe bestuurdersmat (Oude staat naam van een garagebedrijf op).
- Nieuwe antenne (Oude is de pakking helemaal gescheurd).
- Motorkap rubbertje (Eentje is verdwenen :wtf )
- Achterruitsticker naar eigen ontwerp! (Waar kan ik deze laten maken?)
Audio
- Nieuwe Autoradio - CHECK
- Versterker - CHECK
- Subwoofer - CHECK
- Hardere claxon
Morgen pics! Ohja, weet iemand een goede autosloop in de buurt van Arnhem? Ik ken alleen een paar louche....
Grtzz