• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn opel corsa b update

ik ben maar weer verder gegaan vandaag met de corsa

hier een paar foto's

DSC07891.jpg

DSC07896.jpg

DSC07894.jpg

DSC07893.jpg

DSC07892.jpg

morgen gaan we weer verder met het 2 liter blokkie:D:D:D

en de achterkant verlagen

laat uw mening maar horen !!!

niet mijn ding.

corsa met orginele gsi bumper of rs is nog te doen.

De rest vind ik geen porum.. sorry

ben het met corsaboy eens dit is zo 2001 dat het nog verkocht wordt vind ik al een wonder....

Eigenlijk moet je het zien als het klaar is he..

dan kan er wat over gezegd worden.

Persoonlijk had ik me eerst op de Carrosrie gericht alvorens gelijk andere bumpers enzo te monteren.

aardig projectje zo.

ik ben al helemaal niet van de Tjoening, mijn smaak is t niet..

Willem

origineel gepost door wim-v6

Eigenlijk moet je het zien als het klaar is he..

dan kan er wat over gezegd worden.

Persoonlijk had ik me eerst op de Carrosrie gericht alvorens gelijk andere bumpers enzo te monteren.

aardig projectje zo.

ik ben al helemaal niet van de Tjoening, mijn smaak is t niet..

Willem

helemaal mee eens ook niet mijn ding. wellicht als het klaar is dat het wel netjes is maar ik zou zo niet gaan rond rijden.. Echter is het jou auto en moet je natuurlijk zelf lekker doen wat je wil. het is immers jou auto en daar gaat het om niet wat een ander er van vindt

Toen ik de eerste foto zag dacht ik dat je schade had gereden en het ging repareren :P

Styling is iets persoonlijks natuurlijk, vooral doorgaan zo als je het mooi vind ! :D

origineel gepost door Nick-C20XE

Toen ik de eerste foto zag dacht ik dat je schade had gereden en het ging repareren

Dat denk ik nog steeds?

origineel gepost door McKaamos

Lol, zal wel britse import zijn ofzo. Lijkt me verdomd lastig met parkeergarages en de McDrive :P

dat ook, plus dat als je op een 2 baans weg achter een vrachtwagen rijdt . . . je geen reet ziet van het tegemoetkomend verkeer :P

snap ook eigenlijk niet wat er zo speciaal is aan die corsa om um uit engeland te halen (9 jaar geleden hoor dat wel)

ken wel iemand die een echte engelse Vectra GSI MSD heeft gehaald uit de UK. Dat begrijp ik nog :wub

:D:D ik zat al te kijken of de foto in spiegelbeeld stond.. :kewlpics

helaas ben ik het met de meeste hier eens.. maar .. haal een spuitbus of 2 in kleur 30euro.. en spuit de bumpers op kleur of zwart (goed laten spuiten kan altijd nog).. dat zal er al 10x beter uit zien.. beetje gaas bij gamma..

en toch vraag ik me nog af wat er nou met die motorkap gebeurt is :o

indd ieder zijn eigen smaak. is niet echt mijn smaak maar ben wel benieuwd als alles in kleur is :angel

corsageak

Ik heb het gevoel dat ie ons zit te neppen ofzo, dat ie straks post:

"Haha geintje jongens, deze kwam ik bij de sloop tegen"

:cool:

Terug
Naar boven