• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn opel corsa project

origineel gepost door CleanedCB

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

dit hoort in de verbouwingstopic zoals alle andere mensen doen :vertag

zegt de meneer die een sedan te koop heeft zien staan en dit hier ook meld onder corsa en niet onder complete auto's met als titel bijv. gespot op mp :jerry

het is maar een klein projectje. dus zette ik hem hier neer. het gaat niet om een complete verbouwing. mocht dat het al worden kan ie altijd nog verplaatst worden toch?

maar ik zal er rekening mee houden hoor meneer de mod :jerry

ja daar stond hij gwoon netjes dat ze hem hierheen verplaatst hebben kan ik nix aan doen en ik heb hem niet tekoop staan :thumbup

en je kan het beter van mij horen dan van een modje ;)

ik vind je verhaal heel mooi van je bodem idee , maar het gaat niet werken ;)

je blokje wordt gekoeld door koelvloeistof wat weer gekoeld wordt in je radiateur , wou je de radiateur dan onder je blok of auto gaan hangen ????

geef ik je nog geen 50 kilometer en dat ding ziet er uit alsof de maffia zich er op uitgeleefd heeft :hmmz

als je oplet zie je dat die hotrod gewoon een radiateur heeft en die koeling is voor de bestuurder omdat er waarschijnlijk een erg groot blok in zit en weinig ruimte voor het hun altijd lastig te maken brandschot ;)

ik vind je verhaal heel mooi van je bodem idee , maar het gaat niet werken ;)

je blokje wordt gekoeld door koelvloeistof wat weer gekoeld wordt in je radiateur , wou je de radiateur dan onder je blok of auto gaan hangen ????

geef ik je nog geen 50 kilometer en dat ding ziet er uit alsof de maffia zich er op uitgeleefd heeft :hmmz

als je oplet zie je dat die hotrod gewoon een radiateur heeft en die koeling is voor de bestuurder omdat er waarschijnlijk een erg groot blok in zit en weinig ruimte voor het hun altijd lastig te maken brandschot ;)

origineel gepost door crossagek

oh ja en wat die achterbumper betrefd ,

beter goed gejat dan zelf slecht verzonnen :angel:angel

hoezo goed gejat? gewoon gekocht van die gast king:

goed die foto's komen binnenkort nog wel.

ik denk als je 1x een drempel raakt....

je hele bumper in stukken springt.

zoveel plamuur kan nooit goed zijn,

en pur gebruik ik alleen om bijv sideskirts op te vullen.....(aan de binnekant) voor wat meer stevigheid en tegen het vele vuil wat ertussen kan komen

ik denk als je 1x een drempel raakt....

je hele bumper in stukken springt.

zoveel plamuur kan nooit goed zijn,

en pur gebruik ik alleen om bijv sideskirts op te vullen.....(aan de binnekant) voor wat meer stevigheid en tegen het vele vuil wat ertussen kan komen

als die bumper eerst oranje was dan is het goed verzonnen , anders goed gejat :hmmz

als die bumper eerst oranje was dan is het goed verzonnen , anders goed gejat :hmmz

2 puntjes...

-je koeling gaat niet werken.

-kunstoflassen doe je niet met de soldeerbout. veel te veel risico op vervuiling van je las en teveel temp...wat beide al gebeurd is aan de foto's te zien.

tevens snap ik dat pur verhaal niet. je kan zo alles straklassen.

2 puntjes...

-je koeling gaat niet werken.

-kunstoflassen doe je niet met de soldeerbout. veel te veel risico op vervuiling van je las en teveel temp...wat beide al gebeurd is aan de foto's te zien.

tevens snap ik dat pur verhaal niet. je kan zo alles straklassen.

Ik werk al een aantal jaar in de bouw met pur en ik weet wat het gaat doen na verloop van tijd :thumbdown

Het is te hopen dat jij dan al je bumper hebt aangepast want anders gaat dit geheid scheuren :thumbdown

Ik werk al een aantal jaar in de bouw met pur en ik weet wat het gaat doen na verloop van tijd :thumbdown

Het is te hopen dat jij dan al je bumper hebt aangepast want anders gaat dit geheid scheuren :thumbdown

eerlijk gezegd vindt ik dit super zonde de hele lijn van de bumper is weg.en je vern...... de vooraanzicht van je auto.ik heb nl een astra f gehad met ingekorte vectra a bumpers en ook de naadjes dicht laten maken.maar ik vondt het achteraf zonde de hele voorkant en de lijnen zijn weg.

eerlijk gezegd vindt ik dit super zonde de hele lijn van de bumper is weg.en je vern...... de vooraanzicht van je auto.ik heb nl een astra f gehad met ingekorte vectra a bumpers en ook de naadjes dicht laten maken.maar ik vondt het achteraf zonde de hele voorkant en de lijnen zijn weg.

Terug
Naar boven