• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn opel kadett E 2.0 16V rallyauto

Ja ik rijd 17 inch. En dat blijf ik ook doen. omdat ik geschikt aan 17inch rally banden kan komen. 15 inch kan ik alleen nieuw kopen en ik koop banden bij een rallyteam die 1 a 2 keer gebruikt zijn.. scheelt behoorlijk in de kosten.

Vanaf volgende wedstrijd wil ik met Sper gaan rijden en stuurbekrachtiging. en andere schokbrekers achter.

Dus hij word weer een stukje sneller.. als het goed is..:thumbup

dan heb ik jou zaterdag zien rijden s'morgens in helmond richting eindhoven

met idd een rood voorscherm en een hoop schade !

gefeliciteerd met je prijs had helaas geen tijd om te kijken naar de ele

Gister weer een wedstrijd met onze opel gereden!!! Het ging heerlijk! De auto liep super!!! goeden bandenkeuze gemaakt... Echt genoten gister!

5.JPG

ja ik heb jullie gezien, was helemaal vergeten dat jij het was haha, ik heb nog ff met een paraplu bij Marcel Borgers gestaan en hem succes gewenst, volgende keer kom ik wel ff buurten op de service ;)

heb alleen geen foto's van jullie omdat het begon te regenen en mijn camera vond dat niet fijn :thumbdown

tijdens de exotic green rally op zaterdag is ook de Plus rallysprint. Deze rijden wij mee. Dit zijn 3 verschillende proeven van de exotic green rally en die rijden we 2 keer.

Dus 11 juli mogen we weer:agent

Nu de auto weer even in top conditie brengen. Alles even nakijken en poetsen! en dan is hij weer klaar!

Heb de auto ook nog zien staan op de service (me pa en ik waren deze rally service crew bij een micra a3:D) mja vind het wel jammer dat de ODTH striping eraf is dat hoort er gewoon op!..

Hellendoorn rally zijn jullie ook van de partij? me pa waarschijnlijk ook!

Groeten

Die sticker op jou achter ruit is geweldig.:P

Teminste was jou auto toch waar ze aan aant lassen waren bij van de Heuvel?

wat was er aan de hand?

haha dankje!

Ja klopt, ik had een probleem met de rechter veerpoot.

op de bovenkant zit een plaatje gelast zodat als dat rubber eruit knal.. Dat je niet de veerpoot in de motorkap hebt zitten ofzo.. Dat plaatje scheurde eraf.. Dat rubber is waarschijnlijk gaar..

Dus voor de zekerheid het even laten lassen. toevallig doet de vader van een kammeraad van mij de service bij vd heuvel. En dat is toch wel erg makkelijk soms.. :D

Dusja het is even gelast.. En we konden weer!:thumbup

@ mantarobin: Waarschijnlijk rijden we hellendoorn ook!:agent

ideaal.

Ons team gefinisht met een kapotte bak:fy1 echt klote. majah volgende keer beter, ik zei nog zo dat jochem geen mitshudinges moest kopen:D

jaah de mitsubishi´s hadden ook nogal last van de motortjes.. die wouden ook wel ploffen..

Maar ik heb nog wat beeldmateriaal van ons.

h

hier een actie filmpje!

En hier het eerste onboard filmpje!

Kp2 staat ook online.. Voor de rest ben ik nog bezig...

jah die evo's 10 indd.

wij rijden helaas maar met een colt hoor.:P

mooie onboards, alleen heb je nog geen vliegende flessen gehad ? :P

mag ik ff een opmerking maken?:cry

die flesjes drinken he is niet slim hoor dit word gelanceerd waneer er iets gebeurd.word gewoon een projectiel,heb het al gezien wij hebben bij onze rally wagen een tas aan ge kooi getyrept met een rits daar zit alles in.we hebben dit ook op de harde manier geleerd toen de auto op zijn kop lag.

let op is geen kritiek . en wil niemand afzeiken maar pas hier mee op.

mvg eddy

Ja, wij hebben er met het team ook al over gehad. We stonden er niet zo bij stil voor de wedstrijd. Maar toen we dat op de beelden zagen hadden we ook zoiets van.. hmm hier moeten we wat aan doen.. Dus we gaan.. of een flessenhoudertje aan de deur maken.. Of gewoon in een tas aan de rolkooi. Dus we waren er al mee bezig. Je zult ze niet weer in dat vak zien liggen.

We zijn van plan dat vak dicht te maken. En er een aantal metertjes in de maken. Olie druk/ temperatuur metertjes/ etc. Zo kan de navigator een beetje controle houden over het motortje..

Terug
Naar boven