• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn rekord station

imported_piet

Post vaak
zoals al eerder gelezen hier heb ik die rekord station van boven uit het land gekocht,en heb me er dees week eens rustig een paar uurtjes aan bezig gehouden,en her der al wat opgeknapt ,en hierbij ook meteen ff nieuwe foto's van hem.

wat zoal al gedaan:

velgen van de manta eronder gezet

interieur kompleet gemaakt weer

de bumpers eens in kleur gespoten

randjes voor de eerst komende tijd bijgewerkt

nieuwe apk

eens goed schoongemaakt.

motor afgesteld.

wat wil ik nog doen:

doomstrebe onder de kap

witte knipperlichten erop.

in de kofferbak wat gaan maken voor het afgedekt te hebben.

3 aandachtspunten goed lassen

kijken hoe ik er een temperatuursensor op krijg want de ander past niet ivm inlaat van de delorto zit hij er te vlak langs af dus als iemand tips heeft graag welkom.

en hierbij dan de foto's ,ik hoor graag jullie reaktie van hoe hij er nu uitziet;)

fotorekordvoorforum3.jpg

fotorekordvoorforum4.jpg

fotorekordvoorforum.jpg

fotorekordvoorforum2.jpg

mooie auto:thumbup

maar de deurlijsten en dat lijsje op het voorspadbord ook even vervangen voor senator A2 lijsten!!

idd! zeer leuke auto zo, en VEEL beter dan dat ie op de foto van mp was.

misschien ook wel een leuke idee om er monza GSE koplampen in te zetten met de schijnwerpers. en dan binnenin de koplampen zwart de spuiten.;)

bedankt voor jullie reaktie's tot nu toe:D en ik ga idd waarschijnlijk de senator a2 lijsten erop zetten met der tijd en ik heb monza gse lampen toevallig al gereserveerd voor de rekord:D je kon gedachte lezen;)

Persoonlijk vind ik die booskijkers een beetje te kinky voor een Rekord,verder ziet ie der wel gaaf uit.

Ziet er niet verkeerd uit, Piet. De booskijkers vind ik, net zoals Ben, net iets te, maar als het je smaak is, vooral zo houden.:D:D:D De diesel kap vind ik weer prachtig.

En als je later A2 stootstrippen gaat monteren, moet je ze, denk ik, wel op maat maken. Maar dan heb je wel 1 mooi doorlopend geheel op de zijkant van de auto.

he dubbele post dan maar:P ,inmiddels alles van voren na gelopen en het viel me nog mee ,de aandachtspunten eens gelast en wat nog goed was eens goed schoongemaakt en grondig weer in de ijzermainie en scheepsbitum gezet.

verder heb ik wel de carburateurd er af gegooid want het zoop wie een ketter en steeds toch weer bij stellen en voor daily dan wordt ik lui:P moet gewoon starten en netjes zoemen dus inmiddels ook tegleijk bezig met ombouw naar inspuiting 1 struikelpunt volgens mij heb ik geen retour op de tank zelf zitten dus daar moet ik nog een oplossing voor zien te vinden maar het zal wel los lopen:D

Originally posted by piet

he dubbele post dan maar:P ,inmiddels alles van voren na gelopen en het viel me nog mee ,de aandachtspunten eens gelast en wat nog goed was eens goed schoongemaakt en grondig weer in de ijzermainie en scheepsbitum gezet.

verder heb ik wel de carburateurd er af gegooid want het zoop wie een ketter en steeds toch weer bij stellen en voor daily dan wordt ik lui:P moet gewoon starten en netjes zoemen dus inmiddels ook tegleijk bezig met ombouw naar inspuiting 1 struikelpunt volgens mij heb ik geen retour op de tank zelf zitten dus daar moet ik nog een oplossing voor zien te vinden maar het zal wel los lopen:D

kun je de retour niet op de ontluchting zetten ????

ook wel eens gehoord dat ze dat doen

Terug
Naar boven