• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn rijdend project

het blokje achter op het contactslot hebben we even uit elkaar gehad /schoongemaakt en wat nieuwe draden en verbindingen gemaakt en het was klaar:thumbup

leuk bakkie.

heb hem vandaag in het echt gezien.

heb je ook nog een topic van de zwarte was ik vergeten te vragen.

ga morgen ff de demper er onder hangen.

alvast bedankt.

ben blij voor je dat ie het nu goed doet kun je tenminste zorgeloos rond toeren en kun je mooi bezig met de andere kleine dingetjes aan de auto

:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

valt mee hoor, ik heb niet eens vastgezeten.:o gewoon met een gangetje door die drek heen, dan ging het best;)

momenteel staat de ascona er zo bij, maar dan met voorbumper

Foto-VQMD6BE41.jpg

het voorspatbord is opnieuw gespoten maar is niet naar het zin:thumbdown aangezien de auto eigenlijk totaal moet worden gespoten en hier en daar nog gelast moet worden(oa wielkast en kofferbak) ga ik er deze zomer waarschijnlijk dit van maken

sportrood2.jpg

De kofferbak heb ik al deels gelast, er komen vandeweek nog wel meer foto's:thumbup

ja deze rode sport heb ik destijds gesloopt om dat ie te ver heen was maar ik vond het een prachtig ding:wub

de kofferbak is inmiddels weer dicht, moet alleen nog ff afgewerkt worden:D

DSC00394.jpg

DSC00392.jpg

DSC00388.jpg

nou dit nog lassen, maar eerst even een nieuwe apk erop binnenkort

DSC00393.jpg

heb weer eens een probleem met de ascona, hetzelfde als de eerste keer.

ik rij vanmiddag van m'n stage naar huis, na +-1 km slaat de auto zomaar af onder het rijden. accuklemmmen los en er weer op en hij liep weer. na ongeveer 1 km weer hetzelfde. ik zag toen dat de accu los zat(schoof heen en weer) dus die vastgezet door m'n broodtrommel er bij tussen te proppen:P vervolgens gebeurde het afslaan nog een keer of 4, telkens na zo'n 1,5 km. hierna was het over.

weet iemand waar dit aan kan liggen??? de auto bleef wel op contact na het afslaan. ik dacht zelf aan de massastrip naar de motor of de computer??

het relais voor de benzinepomp klikte wel als ik de accuklemmen er weer opdeed.

ik moet er wel bijvertellen dat het contacslot niet goed is, de auto gaat wel op contact maar ik start door de 2 draden bij het contact door te verbinden:fy1

het lijkt mij het beste om die paar dingetjes eerst op te lossen, en dan eens verder kijken. dan weet je zeker of het daar wel of niet aan ligt.

dus contactslot even maken en accu goed vast zetten.

Terug
Naar boven