• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn rijdend project

of de module dat zwarte bakkie bij de bobine vervangen.

als je die niet hebt liggen mag je de mijne wel ff proberen.

zo lang mijn manta stil staat.

en ik heb hier ook nog wel een paar los liggen.

jep toen lag het aan die kabel idd. Ik ga vanavond een andere halen, ik meldt het resultaat wel hiero:D

ik heb nu de kabel van het contactslot vervangen en de bobine+module, maar nog steeds slaat de motor na ongever 1-2 minuten af. Zou het ook kunnen dat het benzine filter zo verstopt zit dat de motor niet genoeg benzine krijgt??

Ik heb het benzinefilter inmiddels vervangen. De motor viel nog steeds uit en de bougies zagen er ook behoorlijk droog uit. Maar als ik de motor een tijdje op toeren hield(+-2000) bleef ie wel lopen(tot de benzineleiding begon te lekken bij het filter:swear, toen ben ik maar gestopt). iemand nog suggesties??

Ik had laatst ook zoiets met mijn manta (ook 2.0E)

Bij mij zoog hij veel valse lucht via de slang van de luchtmeter naar het inlaatspruitstuk.

Ik heb ook eens gehad dat de "5e" injector bleef lopen.

Toen viel hij ook naar een poosje uit, maar toen verzoop hij als een gek...

het probleem is weer opgelost, de motor zoog idd valse lucht:fy1

vandaag een flinke testrit gemaakt en hie liep weer als een zonnetje:thumbup

ff weer een paar foto's

DSC00484.jpg

zo staat de auto er momenteel bij:D

deze zomer heb ik de auto weer dichtgelast op diverse plekken, en er zit sinds enige weken weer 2 jaar apk op

DSC00425.jpg

DSC00442.jpg

en rijd ie alweer goed ????

heb ook nog twee zeer nette recaro,s exclusief staan zonder instapschade :thumbup belangstelling

groete

ik heb weer es een apart probleem:P

ik heb een paar weken gelden andere achterlichten erin gezet, maar nou branden mijn remlichten constant als ik het licht aandoe:wtf

als ik het licht uit heb en ik rem dan werken de remlichten wel, maar dan gaan de stadslichten ook branden:wtf

weet iemand hoe dit kan???

jawis, het is weer opgelost. heb inmiddels ook al nieuwe schijven en blokken gemonteerd, vandeweek komt er nog een nieuwe keerring in de achteras en er komen ook nog hella's op:o:thumbup

ik kom denk ik zaterdagmiddag wel ff bij je langs

Terug
Naar boven