• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn senatortje

Goofy44

Post weinig
Hier een paar fotos'van mijn nieuwe liefde

Foto-CPBDEYC7-D.jpg

Foto-4YAXGGJD-D.jpg

en van daar mijn forum naam

Foto-C6FOBJ3J-D.jpg

Nee die andere is niet van mij de foto's genomen bij de verkooper in de straat en het is geen belg maar een duits inport in 2007 naar nederland gekomen

Nee die andere is niet van mij de foto's genomen bij de verkooper in de straat en het is geen belg maar een duits inport in 2007 naar nederland gekomen

Ik kenn die auto, stond bij een collega van kees uit stavernisse.

Heb ik toen nog even bij staan kijken zat toen nog geen kenteken op.

Zag er zo nog best goed uit.

Veel plezier met je oldie, en nog plannen om er iets aan te doen ?

Ik kenn die auto, stond bij een collega van kees uit stavernisse.

Heb ik toen nog even bij staan kijken zat toen nog geen kenteken op.

Zag er zo nog best goed uit.

Veel plezier met je oldie, en nog plannen om er iets aan te doen ?

Kees haalt nog wel eens wat Sennies of Monza's uit Duitsland. Volgens mij heb ik hem daar ook zien staan, een tijdje geleden, toen ik bij hem, op bezoek was voor onderdelen. Zag er acceptabel uit, maar volgens mij zat er wel een beetje werk aan nog om de auto echt mooi te krijgen.

Veel plezier met je Sennie !! :thumb

Kees haalt nog wel eens wat Sennies of Monza's uit Duitsland. Volgens mij heb ik hem daar ook zien staan, een tijdje geleden, toen ik bij hem, op bezoek was voor onderdelen. Zag er acceptabel uit, maar volgens mij zat er wel een beetje werk aan nog om de auto echt mooi te krijgen.

Veel plezier met je Sennie !! :thumb

@ noci ja het is de bedoelling dat hij er zo uit komt te zien als toen die in 1980 de showroom verliet en ja het is nog wat werk

@ rinus de boer hij zal zeker over gespooten worden maar daar wordt aan gewerkt

@ noci ja het is de bedoelling dat hij er zo uit komt te zien als toen die in 1980 de showroom verliet en ja het is nog wat werk

@ rinus de boer hij zal zeker over gespooten worden maar daar wordt aan gewerkt

@Goofy44 wrote:@ MonzaRon nee nog geen 44 maar ben inderdaad al aardig onderweg er mee :D :D

Ron kan niet tellen...(Mag ik zeggen, toch?) :D :D :D

Maar mooi, Goof, dat je de Sennie weer helemaal in optima forma staat wil terug brengen. Zo horen we het graag. :thumb

@Goofy44 wrote:@ MonzaRon nee nog geen 44 maar ben inderdaad al aardig onderweg er mee :D :D

Ron kan niet tellen...(Mag ik zeggen, toch?) :D :D :D

Maar mooi, Goof, dat je de Sennie weer helemaal in optima forma staat wil terug brengen. Zo horen we het graag. :thumb

Hi Goofy44,

Mooie Monza met echt een prachtig bruin interieur. :wub

Ook die wiswas installatie bij de koplampen blijf ik toch wel iets moois vinden hoor.

Veel plezier ermee.

Hi Goofy44,

Mooie Monza met echt een prachtig bruin interieur. :wub

Ook die wiswas installatie bij de koplampen blijf ik toch wel iets moois vinden hoor.

Veel plezier ermee.

@ charlois187 het interiuer is bordou rood maar dat geeft niet hoor dat was nu juist het genen waar ik heel erg aan moest wennen ik wilde eigenlijk een blauw interieur maar met zulke auto's heb je het niet voor het kiezen he maar het begind te wennen hoor nog even en ik vind het mooi :D :D :D

Terug
Naar boven