• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn senatortje

@ charlois187 het interiuer is bordou rood maar dat geeft niet hoor dat was nu juist het genen waar ik heel erg aan moest wennen ik wilde eigenlijk een blauw interieur maar met zulke auto's heb je het niet voor het kiezen he maar het begind te wennen hoor nog even en ik vind het mooi :D :D :D

Zo en vandaag mijn sennie maar eens wat liefde gegeven

Foto-EY8VZMEX-D.jpg

Foto-VQU7B8EC-D.jpg

Foto-RAX38JVV-D.jpg

Foto-48FXMG7Q-D.jpg

Foto-8N8KU88Z-D.jpg

Foto-6JNU8ZAI-D.jpg

Foto-YRMQVUFH-D.jpg

Foto-3EUWNMS3-D.jpg

en dan allleen de af werking nog een beetje plamuur en spuiten

Zo en vandaag mijn sennie maar eens wat liefde gegeven

Foto-EY8VZMEX-D.jpg

Foto-VQU7B8EC-D.jpg

Foto-RAX38JVV-D.jpg

Foto-48FXMG7Q-D.jpg

Foto-8N8KU88Z-D.jpg

Foto-6JNU8ZAI-D.jpg

Foto-YRMQVUFH-D.jpg

Foto-3EUWNMS3-D.jpg

en dan allleen de af werking nog een beetje plamuur en spuiten

Voordat je de dorpel gaat spuiten, doe er eerst overschilderbare anti-steenslaglaag erop. En daarna pas de aflak. Die anti-steenslag laag heeft bobbeltjes, dus eventuele oneffenheden vallen dan na het aflakken op niet meer op. Je ziet deze laag trouwens bij elke moderne auto.

Voordat je de dorpel gaat spuiten, doe er eerst overschilderbare anti-steenslaglaag erop. En daarna pas de aflak. Die anti-steenslag laag heeft bobbeltjes, dus eventuele oneffenheden vallen dan na het aflakken op niet meer op. Je ziet deze laag trouwens bij elke moderne auto.

@ rinus de boer mijn bedoeling was eigenlijk om het eerst te plamuuren en dan pas te spuiten maar dat idee van jou klinkt ook wel als een goede oplossing :hmmz :hmmz

@ rinus de boer mijn bedoeling was eigenlijk om het eerst te plamuuren en dan pas te spuiten maar dat idee van jou klinkt ook wel als een goede oplossing :hmmz :hmmz

@Goofy44 wrote:@ rinus de boer mijn bedoeling was eigenlijk om het eerst te plamuuren en dan pas te spuiten maar dat idee van jou klinkt ook wel als een goede oplossing :hmmz :hmmz

Je moet de dorpel natuurlijk wel eerst zo goed mogelijk strakmaken (met zo min mogelijk plamuur). Maar als extra beschermlaag dan die anti-steenslaglaag erop. En daarna pas in de aflak. Zo is het bij mijn Monza ook gedaan. Dan zijn je dorpels goed beschermt en nooit geen probleem meer.

@Goofy44 wrote:@ rinus de boer mijn bedoeling was eigenlijk om het eerst te plamuuren en dan pas te spuiten maar dat idee van jou klinkt ook wel als een goede oplossing :hmmz :hmmz

Je moet de dorpel natuurlijk wel eerst zo goed mogelijk strakmaken (met zo min mogelijk plamuur). Maar als extra beschermlaag dan die anti-steenslaglaag erop. En daarna pas in de aflak. Zo is het bij mijn Monza ook gedaan. Dan zijn je dorpels goed beschermt en nooit geen probleem meer.

Hee monzaron is dat alsi spul bij een auto verf zaak verkrijgbaar ?? of moet ik daar ergens special naar toe ik had gewoon staalplamuur willen gebruiken

Gr Eric (Goofy44)

Hee monzaron is dat alsi spul bij een auto verf zaak verkrijgbaar ?? of moet ik daar ergens special naar toe ik had gewoon staalplamuur willen gebruiken

Gr Eric (Goofy44)

Terug
Naar boven