• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn senatortje

Beste sleutelaars

Ik heb nog een vraagje waar kan ik een veerpoot brug van daan halen ??

Ik heb al heel internep door gespit maar er is niet veel tunning spul meer voor de senator dus ik hoopte dat julie iets weeten

Gr Eric

Beste sleutelaars

Ik heb nog een vraagje waar kan ik een veerpoot brug van daan halen ??

Ik heb al heel internep door gespit maar er is niet veel tunning spul meer voor de senator dus ik hoopte dat julie iets weeten

Gr Eric

Heren courreurs

Kan iemand van jullie mij vertellen welke ATF olie er in de automaat bak gaat of kan ik daar gewoon de nieuwe ATF olie in gooien

ik wil mijn bak gaan verversen want de olie is niet mooi rood meer maar een beetje bruinnig en natuurlijk ook gelijk het filter vervangen

BVD Eric

Heren courreurs

Kan iemand van jullie mij vertellen welke ATF olie er in de automaat bak gaat of kan ik daar gewoon de nieuwe ATF olie in gooien

ik wil mijn bak gaan verversen want de olie is niet mooi rood meer maar een beetje bruinnig en natuurlijk ook gelijk het filter vervangen

BVD Eric

@MonzaRon wrote:@Goofy44 wrote:Hoi ron

Bedankt voor deze info hele makelijke site :wors

tis ook goede olie :thumb

Ik had niet anders verwacht aders gebruik je het niet in je schat ;) ;)

@MonzaRon wrote:@Goofy44 wrote:Hoi ron

Bedankt voor deze info hele makelijke site :wors

tis ook goede olie :thumb

Ik had niet anders verwacht aders gebruik je het niet in je schat ;) ;)

Nou vanavond mijn handjes maar weer eens laten wapperen en ook al de lampjes in het dashboard vervangen het waren er een heleboel maar ik hoop dat er nu weer wat meer licht uit komt :D :D

Terug
Naar boven