• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn senatortje

Nou vanavond mijn handjes maar weer eens laten wapperen en ook al de lampjes in het dashboard vervangen het waren er een heleboel maar ik hoop dat er nu weer wat meer licht uit komt :D :D

Heb ik pas geleden ook bij de Rekord gedaan, ik had een zowat heel doosje nodig van die kleine T5 lampjes. En in het begin, toen ik de Monza net had aangeschaft, ook alle lampjes vervangen. Gingen er ook een berg in.

Heb ik pas geleden ook bij de Rekord gedaan, ik had een zowat heel doosje nodig van die kleine T5 lampjes. En in het begin, toen ik de Monza net had aangeschaft, ook alle lampjes vervangen. Gingen er ook een berg in.

Zaterdag 9-6-11 nieuwe voor veren geplaatst om dat de auto scheef naar links hing en hij hing in z'n totaal naar voren maar dat is nu opgelost

Zondag 10-6-11 weer wat kleine roest plekjes wegehaald en zo op het gemakje naar de voor kant toe werken

En van mij Goofy's krijg ik niet al te veel hulp (jammer maar helaas)

Zaterdag 9-6-11 nieuwe voor veren geplaatst om dat de auto scheef naar links hing en hij hing in z'n totaal naar voren maar dat is nu opgelost

Zondag 10-6-11 weer wat kleine roest plekjes wegehaald en zo op het gemakje naar de voor kant toe werken

En van mij Goofy's krijg ik niet al te veel hulp (jammer maar helaas)

HELP ik heb nog een vraagje voor de grotere thegneuten onder ons hoe zit dat met de schokdempers aan de voorzijde van een a1 senator want de hele naaf komt mee en heb nog nergens iets kunnen vinden wat er op lijkt wel de standaart mc pfersen poot maar niet het systeem wat ik er onder hebt HELP

HELP ik heb nog een vraagje voor de grotere thegneuten onder ons hoe zit dat met de schokdempers aan de voorzijde van een a1 senator want de hele naaf komt mee en heb nog nergens iets kunnen vinden wat er op lijkt wel de standaart mc pfersen poot maar niet het systeem wat ik er onder hebt HELP

Zo vandaag maar weer eens hard gewerkt ik heb er twee andere deuren in gehangen foto's volgen nog de originelen deuren waaren niet zo heel goed meer :D :D

Zo vandaag maar weer eens hard gewerkt ik heb er twee andere deuren in gehangen foto's volgen nog de originelen deuren waaren niet zo heel goed meer :D :D

Zo even tussen de buien door wat foto's gemaakt
Foto-FCIW8P8N-D.jpg
dit was de reden dat er andere deuren in gezet zijn
Foto-AARYEWN7-D.jpg
de buiten kant viel wel mee
Foto-6EXP7RTD-D.jpg
Foto-UXAKZRRK-D.jpg
de zwarte sporen zijn tectyl van de binnen kant van de deur
Foto-STR8BZYB-D.jpg

Zo even tussen de buien door wat foto's gemaakt
Foto-FCIW8P8N-D.jpg
dit was de reden dat er andere deuren in gezet zijn
Foto-AARYEWN7-D.jpg
de buiten kant viel wel mee
Foto-6EXP7RTD-D.jpg
Foto-UXAKZRRK-D.jpg
de zwarte sporen zijn tectyl van de binnen kant van de deur
Foto-STR8BZYB-D.jpg

En nu werken mijn ramen ook weer wat beeter want de gedeelten waar het motortje in hing waren in drie stukken gebrooken dus dat probleem ook gelijk opgelost :D :D

Terug
Naar boven