• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Signum - Afscheid

Mooie wagen, heel soms zie ik je wel rijden in Groningen.

Veldma-Jansen einde Friessestraatweg heeft ook veel Opel kennis, apparatuur en ervaring. Was officieel

Opel Agent, nu Vakgarage maar er werken goede geschikte Opel monteurs.

Die weten in no-time ook alles zo te vinden aan mijn Signum.

Ik was al een tijdje niet meer zo actief, wel lezen, maar weinig posten.. maar dat zal nog minder worden.

Eergisteren heb ik afscheid genomen van de Signum. Na bijna 4 jaar trouwe dienst werd het tijd voor wat nieuws....

IMG_2072-1100x674_zpsxqm6vrs2.jpg

IMG_2081-1100x674_zps4xvwcxn1.jpg

Dank voor het meelezen, goede adviezen etc. :thumb Ik blijf zo nu en dan kijken hoor.

Voor de liefhebber heb ik nog een signum mistlichtlijst (zie advertenties) maar ook nog een set winterbanden op stalen velgen (16 inch-Vredestein) met flink profiel.

Tnx! :D

Inmiddels wat ritjes gemaakt.

Kwa motor een stapje terug, maar luxe, rust en uitrusting duidelijk een stapje hoger.

Terug
Naar boven