• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn Sintra 3.0L V6 projectje ***verkocht!!***

vectra208v

Post veel
Ik ben overgestapt naar de Sintra omdat mijn vrouw zwanger is van een tweeling.

In de vectra B kwam ik 1 zitplaats te kort:( en moest daarom met pijn in mijn hart plaats maken:cry

Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat deze zo lekker rijd en ok lekker vlot is (sportstand :D) maar wat wil je met ruim 200pktjes:D.

Er zit wel wat werk aan zoals schade op de rechter schuifdeur en linker achterscherm/wielrand.

Ik heb nog maar 1 foto van mijn sintra maar er komen er zeker meer :D

MIJN SINTRA op de opelmeeting in dronten (enigste:D)

FOTOS17-04-2011099.jpg

reparatie topic maak ik nog wel even aan als ik er mee begin

gr.Paul

ben zelf ook benieuwd hoe het staat en hoever ze naar buiten komen en of het past t.ov. de veerpoot.

Als de verpoot en de velgrand krap wordt kan ik nog voor verbreders gaan maar dat licht ook weer aan hoever ze dan naar buiten komen..

maar ik ga er vanuit da het wel goed komt:P

wil ze daar ff passen dus dan maak ik ook gelijk foto's :thumb

ben zelf ook benieuwd hoe het staat en hoever ze naar buiten komen en of het past t.ov. de veerpoot.

Als de verpoot en de velgrand krap wordt kan ik nog voor verbreders gaan maar dat licht ook weer aan hoever ze dan naar buiten komen..

maar ik ga er vanuit da het wel goed komt:P

wil ze daar ff passen dus dan maak ik ook gelijk foto's :thumb

wel een zeldzaamheid volgens mij! Hoop idd niet dat je veel problemen gaat krijgen met de motor.

Veel rijplezier!

Gr

Marcel

wel een zeldzaamheid volgens mij! Hoop idd niet dat je veel problemen gaat krijgen met de motor.

Veel rijplezier!

Gr

Marcel

vandaag alles weer gemonteerd en gelijk wat andere dingen in kleur gezet.

Weet alleen niet of ik de kap over de ruitenwisser motor wel chrome had moeten maken :hmmz

DSC_0057.jpg

DSC_0062.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0059.jpg

DSC_0060.jpg

DSC_0064.jpg

DSC_0065.jpg

DSC_0066.jpg

De rode verf was op dus moet de andere buis nog doen.

Verder nog kijken wat ik nog meer in kleur wil hebben (luchtfilterbak,cruice controle unit, luchtinlaat buis).

gr.Paul

vandaag alles weer gemonteerd en gelijk wat andere dingen in kleur gezet.

Weet alleen niet of ik de kap over de ruitenwisser motor wel chrome had moeten maken :hmmz

DSC_0057.jpg

DSC_0062.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0059.jpg

DSC_0060.jpg

DSC_0064.jpg

DSC_0065.jpg

DSC_0066.jpg

De rode verf was op dus moet de andere buis nog doen.

Verder nog kijken wat ik nog meer in kleur wil hebben (luchtfilterbak,cruice controle unit, luchtinlaat buis).

gr.Paul

Jij durft!

Een benzineauto met een dergelijk km.stand....

Hij is goed ingereden zullen we maar zeggen.

Veel veilige kilometers toegewenst!

STiGGEL

Jij durft!

Een benzineauto met een dergelijk km.stand....

Hij is goed ingereden zullen we maar zeggen.

Veel veilige kilometers toegewenst!

STiGGEL

motorisch ben ik niet bang voor...Ik heb alle onderhouds en reparatie rekeningen er bij en heeft in Januari een beurt en nieuwe apk gehad.

Km stand is idd vrij hoog voor een benzine maar zegt niet altijd wat.

Er zijn benzine auto's met meer dan 4 ton op de klok en die rijden ook nog steeds.

een 2e of 3e hands auto is altijd een gok en vaak is het afwachten wat je nu echt gekocht hebt en dan maakt het niet uit of die bij een grage gekocht is of bij particulier.

Ik ben er iig erg blij mee ern rijd als een zonnetje.

Ik moet binnenkort alleen de kleppendeksel pakking even vernieuwen omdat die daar wat olie lekt/zweet.

Kan ik gelijk de kleppendeksel een kleurtje geven (of polijsten :D )

Hij verbruikt geen olie dus verder geen gevolgen/probleem

motorisch ben ik niet bang voor...Ik heb alle onderhouds en reparatie rekeningen er bij en heeft in Januari een beurt en nieuwe apk gehad.

Km stand is idd vrij hoog voor een benzine maar zegt niet altijd wat.

Er zijn benzine auto's met meer dan 4 ton op de klok en die rijden ook nog steeds.

een 2e of 3e hands auto is altijd een gok en vaak is het afwachten wat je nu echt gekocht hebt en dan maakt het niet uit of die bij een grage gekocht is of bij particulier.

Ik ben er iig erg blij mee ern rijd als een zonnetje.

Ik moet binnenkort alleen de kleppendeksel pakking even vernieuwen omdat die daar wat olie lekt/zweet.

Kan ik gelijk de kleppendeksel een kleurtje geven (of polijsten :D )

Hij verbruikt geen olie dus verder geen gevolgen/probleem

@Marcel28 wrote:wel een zeldzaamheid volgens mij! Hoop idd niet dat je veel problemen gaat krijgen met de motor.

Veel rijplezier!

Gr

Marcel

er rijden er idd niet veel meer al vallen ze nu wel op (omdat ik zelf 1 heb denk ik)

Zag er vanmiddag toevallig nog 1 in Assen rijden en zelfs op TV 1 gespot (weet niet meer welk programma)

laatst op de meeting in Dronten stond er een kerel bij mij die mij vertelde dat er in Nederland zo'n 10000 stuks zijn geleverd wat ik al best veel vind.

Hoeveel er nu nog rijden is mij niet bekend

Terug
Naar boven