• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn Sintra 3.0L V6 projectje ***verkocht!!***

Mooie wagen hoor!

Lekker van genieten! Dikke motor in een veilige gezinsauto!

Das het belangrijkste, toch?

Groeten, M@rco

silicone is opzich een leuke optie maar deze rubbers zijn nog goed dus vind het nog zonde op te vervangen.

wel ga ik de kleine luchtslangetjes blauw maken.

Ik heb nog blauwe slang liggen die precies over de zwarte slangetjes past.

plaats wel foto's als ik klaar ben vanavond.

silicone is opzich een leuke optie maar deze rubbers zijn nog goed dus vind het nog zonde op te vervangen.

wel ga ik de kleine luchtslangetjes blauw maken.

Ik heb nog blauwe slang liggen die precies over de zwarte slangetjes past.

plaats wel foto's als ik klaar ben vanavond.

@Dolby wrote:Hele mooi Radio heb je daar. En heel netjes custom made afgemaakt ziet er super strak uit. :thumb

THANKS :D ik wil hem alleen nog iets verder naar achter hebben maar dat komt nog wel deze winter denk ik ;)

@Dolby wrote:Hele mooi Radio heb je daar. En heel netjes custom made afgemaakt ziet er super strak uit. :thumb

THANKS :D ik wil hem alleen nog iets verder naar achter hebben maar dat komt nog wel deze winter denk ik ;)

dat ziet er leuk uit :thumbup

misschien ook leuk om die rubbers er tusse te vervange voor silicone slange :P

dat ziet er leuk uit :thumbup

misschien ook leuk om die rubbers er tusse te vervange voor silicone slange :P

netjes paul,die van ons staat nog steeds stil..de man die hem zou maken is ziek..hebben voor nood een andere auto erbij aangeschaft.

moeten maar ff wat anders in de buurt zoeken voor de waterpomp,multiriem,en kleppendekselpakking..

maar komt vast weer goed

netjes paul,die van ons staat nog steeds stil..de man die hem zou maken is ziek..hebben voor nood een andere auto erbij aangeschaft.

moeten maar ff wat anders in de buurt zoeken voor de waterpomp,multiriem,en kleppendekselpakking..

maar komt vast weer goed

Vandaag weer even tijd gehad voor de sintra.

Een tijdje geleden had ik het luchtinlaat systeem eraf liggen om de kleppendeksel pakkingen te vervangen.

Heb toen hem toen gelijk een kleurtje gegeven maar achteraf een beetje te besmettelijk WIT.

vandaag dus alles er weer afgehaald en alles voorzien van een andere kleur (inlc. de buis die naar beneden loopt).

zo was het:

mijnsintrav6blokje005.jpg

mijnsintrav6blokje008.jpg

mijnsintrav6blokje007.jpg

mijnsintrav6blokje006.jpg

en zo ziet hij er nu uit:

DSC_0051.jpg

DSC_0048.jpg

DSC_0050.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0052.jpg

DSC_0053.jpg

DSC_0054.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0056.jpg

morgen weer in elkaar zetten en weer een paar foto's maken.

Gr. Paul

Vandaag weer even tijd gehad voor de sintra.

Een tijdje geleden had ik het luchtinlaat systeem eraf liggen om de kleppendeksel pakkingen te vervangen.

Heb toen hem toen gelijk een kleurtje gegeven maar achteraf een beetje te besmettelijk WIT.

vandaag dus alles er weer afgehaald en alles voorzien van een andere kleur (inlc. de buis die naar beneden loopt).

zo was het:

mijnsintrav6blokje005.jpg

mijnsintrav6blokje008.jpg

mijnsintrav6blokje007.jpg

mijnsintrav6blokje006.jpg

en zo ziet hij er nu uit:

DSC_0051.jpg

DSC_0048.jpg

DSC_0050.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0052.jpg

DSC_0053.jpg

DSC_0054.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0056.jpg

morgen weer in elkaar zetten en weer een paar foto's maken.

Gr. Paul

@PeterNoFear wrote:Maar hoeveel inch zit er onder dat bakbeest van jou dan?

standaard zit er 15" onder wat in mijn ogen ook erg klein is maar de pontiac en chevrolet is net zo..ook 15" standaard.

De meeste side waar ik voor velgen heb gezocht gaan maar tot 17" voor de sintra maar weet er een paar die er ook 18" en zelfs 19" onder hebben.(pontiac en oldsmobile siluette) zoals deze bijvoorbeeld heeft er volgens mij 19" onder zitten wat echt veel beter staat dan 15".

oldsmobile_silhouette-osv-concept-2000_r4_jpg.jpg

oldsmobile_silhouette-osv-concept-2000_r3_jpg.jpg

uitlaat van de oldsmobile zit ook standaard midden onder de bumper verwerkt ;)

@PeterNoFear wrote:Maar hoeveel inch zit er onder dat bakbeest van jou dan?

standaard zit er 15" onder wat in mijn ogen ook erg klein is maar de pontiac en chevrolet is net zo..ook 15" standaard.

De meeste side waar ik voor velgen heb gezocht gaan maar tot 17" voor de sintra maar weet er een paar die er ook 18" en zelfs 19" onder hebben.(pontiac en oldsmobile siluette) zoals deze bijvoorbeeld heeft er volgens mij 19" onder zitten wat echt veel beter staat dan 15".

oldsmobile_silhouette-osv-concept-2000_r4_jpg.jpg

oldsmobile_silhouette-osv-concept-2000_r3_jpg.jpg

uitlaat van de oldsmobile zit ook standaard midden onder de bumper verwerkt ;)

Terug
Naar boven