• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn Sintra 3.0L V6 projectje ***verkocht!!***

@teungts wrote:en je hebt ook zo,n lekkere steek maat moeilijk zoeken voor velgen, heb je die van stellema ook al bekeken die heeft er antara wielen onder

ja heb ik al gezien :thumb mooie bakkie beide.

velgjes zijn ook wel dik die eronder zitten.

steekmaat is idd een klote maat maarja....gelukkig heeft de astra j ook die steek (1.6 turbo meen ik)

had al gevraagt of op die sloper mistlampen zaten...misschien wel belang bij hahaha

@teungts wrote:en je hebt ook zo,n lekkere steek maat moeilijk zoeken voor velgen, heb je die van stellema ook al bekeken die heeft er antara wielen onder

ja heb ik al gezien :thumb mooie bakkie beide.

velgjes zijn ook wel dik die eronder zitten.

steekmaat is idd een klote maat maarja....gelukkig heeft de astra j ook die steek (1.6 turbo meen ik)

had al gevraagt of op die sloper mistlampen zaten...misschien wel belang bij hahaha

en je hebt ook zo,n lekkere steek maat moeilijk zoeken voor velgen, heb je die van stellema ook al bekeken die heeft er antara wielen onder

en je hebt ook zo,n lekkere steek maat moeilijk zoeken voor velgen, heb je die van stellema ook al bekeken die heeft er antara wielen onder

@PeterNoFear wrote:Klopt, k geef je helemaal gelijk ;)

Vergeet inderdaad de bandjes niet, die zijn niet leuk duur meer...

voor de bandjes kan ik de hele winter nog voor sparen dus dat is het probleem niet.

gaat mij er meer om dat ik de velgen niet ga aanpassen en de auto ok niet.

heb wel 1 voordeel met deze auto.....

hij staat vrij hoog op z'n wielen en achter kan die niet door zakken door automatische niveau regeling.

Dus achter moet kunnen maar voor it ik met sturen....dus mag de binnenkuip ook niet raken.

maarja....eerst maar ff passen dan weet ik meer.

@PeterNoFear wrote:Klopt, k geef je helemaal gelijk ;)

Vergeet inderdaad de bandjes niet, die zijn niet leuk duur meer...

voor de bandjes kan ik de hele winter nog voor sparen dus dat is het probleem niet.

gaat mij er meer om dat ik de velgen niet ga aanpassen en de auto ok niet.

heb wel 1 voordeel met deze auto.....

hij staat vrij hoog op z'n wielen en achter kan die niet door zakken door automatische niveau regeling.

Dus achter moet kunnen maar voor it ik met sturen....dus mag de binnenkuip ook niet raken.

maarja....eerst maar ff passen dan weet ik meer.

als ze niet passen is het jammer maar hellaas.

velgen zijn al duur genoeg...moeten nog banden omheen dus ja.

om ze passend te maken doe ik niet...dan kijk ik liever verder voor velgen die wel passen :thumb

Terug
Naar boven