@Mcc_807 wrote:Heey
Tjsa hiervoor had ik de 2.2 sintra en ik moet zeggen, hij is niet traag ofzo, maar het is zeker geen geweldenaar.
Maarja, mijn omega met een 2.0 is vlotter ja...
Moet zeggen dat ik hier in Limburg best nog veel sintra's zie rijden, okey kan het niet in getallen uitdrukken maar zekers al 4 gezien, zowel de 2.2 als de 3.0.
De crashtest, ik wil best geloven dat het niet de veiligste gezins auto is/was als men dat zegt, maar zeg zelf, waar heb je liever een aanrijding in, in een smart of een sintra.
Ps mocht het toch zo zijn wordt ik liever dood gevonden in een opel dan een ander merk..
greets
Michel
In Limburg en het westen zie je ze idd meer rijden dan hier in het noorden.
Laatst wel 1 gespot bij het Martini ziekenhuis (bruin.bronze 2.2td),er staan 1 in Marum/Jonkersvaart (groene 2.2).
Verder heb ik er nog geen 1 in het wild gespot.
de crash test is oo niet om naar huis te schrijven maar zeg nou zelf......je koopt toch geen auto om total los te rijden...oke,ongeluk zit in een klein hoekje maar je gaat er niet vanuit.
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn sintra en ondanks de kosten wil ik hem voor geen goud kwijt.
Morgen nog even een stuurkogel vervangen en de remleidingen schuren en dan kan die er qua APK weer een jaartje tegen.