• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn Sintra 3.0L V6 projectje ***verkocht!!***

als ze niet passen is het jammer maar hellaas.

velgen zijn al duur genoeg...moeten nog banden omheen dus ja.

om ze passend te maken doe ik niet...dan kijk ik liever verder voor velgen die wel passen :thumb

wil mezelf niet helemaal happy maken want er is nog 1 maar.....

originele et waarde is 52 volgens www.steekmaat.nl en deze velgen et20 dus erg veel verschil en dus erg ver naar buiten.

Licht ook aan de J waarde en die weet ik zo 123 ook nog niet.

dus volgende week weet ik het zeker

wil mezelf niet helemaal happy maken want er is nog 1 maar.....

originele et waarde is 52 volgens www.steekmaat.nl en deze velgen et20 dus erg veel verschil en dus erg ver naar buiten.

Licht ook aan de J waarde en die weet ik zo 123 ook nog niet.

dus volgende week weet ik het zeker

Heey

Tjsa hiervoor had ik de 2.2 sintra en ik moet zeggen, hij is niet traag ofzo, maar het is zeker geen geweldenaar.

Maarja, mijn omega met een 2.0 is vlotter ja...

Moet zeggen dat ik hier in Limburg best nog veel sintra's zie rijden, okey kan het niet in getallen uitdrukken maar zekers al 4 gezien, zowel de 2.2 als de 3.0.

De crashtest, ik wil best geloven dat het niet de veiligste gezins auto is/was als men dat zegt, maar zeg zelf, waar heb je liever een aanrijding in, in een smart of een sintra.

Ps mocht het toch zo zijn wordt ik liever dood gevonden in een opel dan een ander merk..

greets

Michel

Heey

Tjsa hiervoor had ik de 2.2 sintra en ik moet zeggen, hij is niet traag ofzo, maar het is zeker geen geweldenaar.

Moet zeggen dat ik hier in Limburg best nog veel sintra's zie rijden, okey kan het niet in getallen uitdrukken maar zekers al 4 gezien, zowel de 2.2 als de 3.0.

De crashtest, ik wil best geloven dat het niet de veiligste gezins auto is/was als men dat zegt, maar zeg zelf, waar heb je liever een aanrijding in, in een smart of een sintra.

Ps mocht het toch zo zijn wordt ik liever dood gevonden in een opel dan een ander merk..

greets

Michel

@Mcc_807 wrote:Heey

greets

Michel

In Limburg en het westen zie je ze idd meer rijden dan hier in het noorden.

Laatst wel 1 gespot bij het Martini ziekenhuis (bruin.bronze 2.2td),er staan 1 in Marum/Jonkersvaart (groene 2.2).

Verder heb ik er nog geen 1 in het wild gespot.

de crash test is oo niet om naar huis te schrijven maar zeg nou zelf......je koopt toch geen auto om total los te rijden...oke,ongeluk zit in een klein hoekje maar je gaat er niet vanuit.

Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn sintra en ondanks de kosten wil ik hem voor geen goud kwijt.

Morgen nog even een stuurkogel vervangen en de remleidingen schuren en dan kan die er qua APK weer een jaartje tegen.

@Mcc_807 wrote:Heey

greets

Michel

In Limburg en het westen zie je ze idd meer rijden dan hier in het noorden.

Laatst wel 1 gespot bij het Martini ziekenhuis (bruin.bronze 2.2td),er staan 1 in Marum/Jonkersvaart (groene 2.2).

Verder heb ik er nog geen 1 in het wild gespot.

de crash test is oo niet om naar huis te schrijven maar zeg nou zelf......je koopt toch geen auto om total los te rijden...oke,ongeluk zit in een klein hoekje maar je gaat er niet vanuit.

Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn sintra en ondanks de kosten wil ik hem voor geen goud kwijt.

Morgen nog even een stuurkogel vervangen en de remleidingen schuren en dan kan die er qua APK weer een jaartje tegen.

volgende week ff de winter set klaar maken en onder de auto zetten.

NU AL.....ja nu al.

Heb mijn originele velgen ingeruild op een nieuw setje velgen :eek

VT5599BR.jpg

het zijn TSW WILLOW BRONZE----18" ET20

volgende week ff de winter set klaar maken en onder de auto zetten.

NU AL.....ja nu al.

Heb mijn originele velgen ingeruild op een nieuw setje velgen :eek

VT5599BR.jpg

het zijn TSW WILLOW BRONZE----18" ET20

ik heb binnekort (misschien) weer wat nieuws voor de sintra :-D

De broer van mijn kamerraad werk op een sloperij dus krijg regelmatog update van de voorraad wat binnen komt :D

vandaag even weze kijken nadat we eerst een andere achterklep voor mijn maat zijn astra G hebben opgehaald....

mijnsintrav6blokje004.jpg

mijnsintrav6blokje002.jpg

mijnsintrav6blokje006.jpg

mijnsintrav6blokje005.jpg

zijn gemaakt met de telefoon en het lijkt grijs leer maar is in het echt beige...

Mag het complete interieur voor een prikkie overzetten alleen de achterste zijpanelen passen helaas niet omdat het een verlengde versie is van de chevy trans-sport

Als ik het helemaal goed wil dooen moet hetdashboard en vloerbekleding ook over gezet worden maar weet niet of ik dat ga doen.

als het door gaat post ik na plaatsing zeker een paar foto's

gr.Paul

ik heb binnekort (misschien) weer wat nieuws voor de sintra :-D

De broer van mijn kamerraad werk op een sloperij dus krijg regelmatog update van de voorraad wat binnen komt :D

vandaag even weze kijken nadat we eerst een andere achterklep voor mijn maat zijn astra G hebben opgehaald....

mijnsintrav6blokje004.jpg

mijnsintrav6blokje002.jpg

mijnsintrav6blokje006.jpg

mijnsintrav6blokje005.jpg

zijn gemaakt met de telefoon en het lijkt grijs leer maar is in het echt beige...

Mag het complete interieur voor een prikkie overzetten alleen de achterste zijpanelen passen helaas niet omdat het een verlengde versie is van de chevy trans-sport

Als ik het helemaal goed wil dooen moet hetdashboard en vloerbekleding ook over gezet worden maar weet niet of ik dat ga doen.

als het door gaat post ik na plaatsing zeker een paar foto's

gr.Paul

hey Paul, netjes hoor.

maar een nieuwe kentekenplaat aan de voorkant zou het helemaal af maken, ik vindt dit zo armoedig staan.

Terug
Naar boven