• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn Sintra 3.0L V6 projectje ***verkocht!!***

als het aankomende week weer mooi weer wordt pak ik de motorkap even aan om de afgebladerde plekken en de laatste schade plekjes weg te werken.

daarna sparen voor een setje dikke 19 of 20" velgen :thumb

als het aankomende week weer mooi weer wordt pak ik de motorkap even aan om de afgebladerde plekken en de laatste schade plekjes weg te werken.

daarna sparen voor een setje dikke 19 of 20" velgen :thumb

@PeterNoFear wrote:Volgens mij bezorgde hij in 2007 daar nog wel, ik zal hem straks eens vragen :P

Jou buren hebben toch 45-karretje in de tuin staan?

toen wij er kwamen wonden stond er een caravan in de voor tuin bij de buren maar die wonen er niet meer...maar de buurvrouw had inderdaad een 45km autootje waar ze zelf qua figuur nèt in paste :jerry

@PeterNoFear wrote:Volgens mij bezorgde hij in 2007 daar nog wel, ik zal hem straks eens vragen :P

Jou buren hebben toch 45-karretje in de tuin staan?

toen wij er kwamen wonden stond er een caravan in de voor tuin bij de buren maar die wonen er niet meer...maar de buurvrouw had inderdaad een 45km autootje waar ze zelf qua figuur nèt in paste :jerry

nadat ik vanmiddag een schaafplekje heb weggewerkt op de drempel onder de schuifdeur gelijk maar begonnen met de motorkap :D

omdat de motorkap van aluminium is roest die gelukkig niet door maar je krijgt wel rare bulten en witte plekken van.

die heb ik weer mooi glad gekregen en in de primer gezet....morgen weer verder ;)

DSC_0342.jpg

DSC_0343.jpg

geen foto van de lak blaasjes maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik ;)

nadat ik vanmiddag een schaafplekje heb weggewerkt op de drempel onder de schuifdeur gelijk maar begonnen met de motorkap :D

omdat de motorkap van aluminium is roest die gelukkig niet door maar je krijgt wel rare bulten en witte plekken van.

die heb ik weer mooi glad gekregen en in de primer gezet....morgen weer verder ;)

DSC_0342.jpg

DSC_0343.jpg

geen foto van de lak blaasjes maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik ;)

@PeterNoFear wrote:Lekker bezig met dat ding! Wordt zeker netjes!

Heb mijn broer nog ff gevraagd, en inderdaad heeft hij ook nog bij jou bezorgd!

toen had ik nog een A vectra HB 2.0l GT of ik had de astra GSI al..

d7f4858a.jpg

astragsiproject006.jpg

@PeterNoFear wrote:Lekker bezig met dat ding! Wordt zeker netjes!

Heb mijn broer nog ff gevraagd, en inderdaad heeft hij ook nog bij jou bezorgd!

toen had ik nog een A vectra HB 2.0l GT of ik had de astra GSI al..

d7f4858a.jpg

astragsiproject006.jpg

Terug
Naar boven