• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn Sintra 3.0L V6 projectje ***verkocht!!***

@joop1970 wrote:Een motorkap van alu, dat hadden ze jaren eerder moeten doen bij opel....

haha tja de carrosorie is niet van opel maar komt uit de states.

Daar gebruiken ze NIEUW staal i.p.v. omgesmolten auto's.

Ik heb een jaar met een dikke kras tot aan het ijzer gereden (regen,zon,sneeuw,pekel) maar gee spatje roest te bekennen...ik heb de deur laatst vervangen maar het plaatwerk van de oude deur ligt hier nog maar roest nog steeds niet :jerry

Alu motorkap is idd super....ff schuren en het is weer spiegel glad.

ben nog niet klaar met de kap...moet ff weer lak halen en blanke lak en wachten op de zon ( 24/25 graden)

@joop1970 wrote:Een motorkap van alu, dat hadden ze jaren eerder moeten doen bij opel....

haha tja de carrosorie is niet van opel maar komt uit de states.

Daar gebruiken ze NIEUW staal i.p.v. omgesmolten auto's.

Ik heb een jaar met een dikke kras tot aan het ijzer gereden (regen,zon,sneeuw,pekel) maar gee spatje roest te bekennen...ik heb de deur laatst vervangen maar het plaatwerk van de oude deur ligt hier nog maar roest nog steeds niet :jerry

Alu motorkap is idd super....ff schuren en het is weer spiegel glad.

ben nog niet klaar met de kap...moet ff weer lak halen en blanke lak en wachten op de zon ( 24/25 graden)

kleine dingen zoals de spoiler heb ik met een spuitbus gedaan met speciale nossel die het zelfde spuit effect geeft als met de de spuit op de compressor.

Motorkap doe ik met de compressorspuit omdat dat een groer opervlakte is en met een spuitbus heb je kans op nevel strepen.

zoals krasjes op bumpers en deuren kun je wel een spuitbus doen.

't is wel een vak appart maar oefening baart kust ;)

kleine dingen zoals de spoiler heb ik met een spuitbus gedaan met speciale nossel die het zelfde spuit effect geeft als met de de spuit op de compressor.

Motorkap doe ik met de compressorspuit omdat dat een groer opervlakte is en met een spuitbus heb je kans op nevel strepen.

zoals krasjes op bumpers en deuren kun je wel een spuitbus doen.

't is wel een vak appart maar oefening baart kust ;)

@vectra208v wrote:@joop1970 wrote:Een motorkap van alu, dat hadden ze jaren eerder moeten doen bij opel....

Ik weet ook al hoe ik de binnekant van de motorkap wil hebben :wors :wors

Spiegeltje spiegeltje onder de kap, wist je dat ik elke avond via jou op mijn blok fap?

@vectra208v wrote:@joop1970 wrote:Een motorkap van alu, dat hadden ze jaren eerder moeten doen bij opel....

Spiegeltje spiegeltje onder de kap, wist je dat ik elke avond via jou op mijn blok fap?

@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:@joop1970 wrote:Een motorkap van alu, dat hadden ze jaren eerder moeten doen bij opel....

nee...geen spiegel folie :ass

@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:@joop1970 wrote:Een motorkap van alu, dat hadden ze jaren eerder moeten doen bij opel....

nee...geen spiegel folie :ass

Terug
Naar boven