• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn tijdverdrijf tijdens avond/nachtdiensten.....

marcelnl

Post weleens wat
Ik werk in de beveiliging, en dan heb je wel eens van die posten die erg saai zijn.

Dus wat doe je dan,................. dan ga ik graag photoshoppen.

Hier mijn laatste creatie, De Opel Insignia OPC Supersport.

(met een kleine knipoog naar de bugatti veyron supersport)

het heeft nog geen haast voor mij, moet dan zoiezo eerst de juiste foto's maken.

ik zou namelijk deze wel op m'n coupe willen zien

Willpak_10612_2.jpg

en hoe het is als je de lijnen weg haalt van de irmscher bumper verbreding.

img0526cm.jpg

Ziet er goed uit :thumb

Mocht je ooit nog eens een foto nodig hebben op zo'n resolutie, dan pm of mail je maar :D

@ Dion, dan meld je je maar,..heb van het weekend toch dagdienst op zaterdag heb ik wat te doen als ik op post zit. :thumb

als je eerdaags zin en tijd hebt mag je er voor mij ook nog een maken :P

heb nog wel een paar leuke ideeën die ik wil zien.

neem gewoon alles mee dus zal eens kijken wat ik er mee kan.

ja racegaas is een persoonlijk iets, je vind het mooi of spuuglelijk.

;)

Zal even wat kritiek geven over je shops king:

Bij de BMW kun je voor bij de voorwielen door de voorbumper kijken. De ruimte achter je linker voorwiel zou zwart moeten zijn, aangezien daar aan de rechter kant ook de voorbumper loopt.

Bij de Corsa zie je door de voorruit nog dat het een hatchback was. En door de zijruit nog achter hoofdsteunen. Daarnaast vind ik persoonlijk het gaas niet mooi en te licht. De side-skirt is wat plat, misschien had je daar nog een 'binnenkant' bij kunnen shoppen. Ook lijkt de spoiler door de zij ruit niet helemaal recht te lopen.

Bij de andere twee vind ik ook het gaas niet zo mooi.

Hoop dat je hier wat mee kunt king:

Dit keer geen andere onderdelen van andere auto's gebruikt, dus alles zelf moeten tekenen.

Maar wel leuk om te doen.

Greetz

P.s. kritiek of andere meningen hoor ik graag, daar wordt ik alleen maar beter van :thumb

Ja, maar ik denk het het makkelijker is om even de kleur te veranderen van mijn auto in die van jou (dat kan ik zelfs) dan die lamellen erop te shoppen. Daarnaast zitten de Irmscher bumperverbreders er bij mij ook al op, dus is het eerder wegpoetsen van een lijn dan er iets compleet nieuws onder zetten.

Dan shop je er jouw velgen onder, spoilertje weg en voila :P

Foto is gedoneerd door RISL (nogmaals bedankt ervoor)

Eentje uit de oude doos, vrij normaal gelaten, omdat deze auto geen extreme dingen vraagt

Terug
Naar boven