• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn tijdverdrijf tijdens avond/nachtdiensten.....

@RISL wrote:Zou je dan niet beter een foto van mij als beginnetje kunnen pakken? Daar zitten die achterraamlamellen en Irmscher bumperverbreders al op.

Zit helaas wel een spoiler en andere velgen opgeshopt en er zit natuurlijk de verkeerde kleur op?

Marcel, zal ik je die shop toesturen per mail?

tja ik wil graag die louver op een blauwe zien, als het echt zo gaaf is als dat ik me inbeeld. dan wil ik best opzoek gaan naar een model met een soort zelfde raam als de mijnes.

jammere is alleen dat deze wel ff 550 euro kost..

@marcelnl wrote:bedoel je dat wat eronder gezet is?

dat het lijkt alsof de bumper verbreding aan de bumper hoort, de lijnen weg cleanen zeg maar :P

niks te doen ofzo? :jerry ongelooflijk hoe je dit kunt, klasse :thumb

Foto van de corsa moet je naar Opel opsturen wie weet brengen ze hem op de markt... :thumbup

dat zie je idd wel.

voornamelijk bij de Sideskirt. die is te vlak, en ook mis je de schaduw/vorm bij de wielkast. ;)

ondanks dat is het zeker een nette chop. ;)

:D bedankt,....

en toch gaat het nog te snel, moet er eigenlijk meer de tijd voor nemen, wil altijd als ik aan een auto begin deze binnen het einde van mijn avond/nachtdienst klaar te hebben, soms wel TE snel, omdat ik dan wel eens schoonheidsfoutjes tegen kom, of nog andere ideeen heb, maar ik probeer maar eens wat rustiger aan te doen,...

Ben nu bezig met een Foto die RISL me heeft gestuurd!!

;)

Zou je dan niet beter een foto van mij als beginnetje kunnen pakken? Daar zitten die achterraamlamellen en Irmscher bumperverbreders al op.

Zit helaas wel een spoiler en andere velgen opgeshopt en er zit natuurlijk de verkeerde kleur op?

Marcel, zal ik je die shop toesturen per mail?

Bedankt voor je puntje,...was mij ook al opgevallen, maar ik stoor me er eigenlijk niet aan.

Maar ja smaken verschillen he,.hahaha

;)

Ziet er erg goed uit!

Die ligt wel met z'n skirts en voorbumper op de grond :P

Als ik één puntje van kritiek mag noemen, is dat het oranje heel mooi over loopt in het zilver op de deuren, maar bij de skirts is de overgang wat scherper.

@DMLB ceo, klopt helemaal.

Volgende project is al in gedachte,....waarschijnlijk een opel maar dan eerder een klassieker hihi.

eerst maar eens een hoge resolutie foto zien te krijgen,...is van klassiekers nog wel eens een probleem.

Als ze deze insignia in productie verkoop zetten zou ik hem wel willen kopen :agent

netjes gedaan man! ik kan niet meer dan fotos in zwart wit zetten of negatieve kleur haha

Terug
Naar boven