• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn topic weer verwijderd... WTF?

Als iemand een kap gelast wil hebben, en ze vragen het op het forum....Roept toch iedereen automatisch al Robby?

lijkt me king::thumbup

Als iemand een kap gelast wil hebben, en ze vragen het op het forum....Roept toch iedereen automatisch al Robby?

lijkt me king::thumbup

Och en voor Kadett-C delen roept men mij wel :P

Maareh Fearless waar zijn die vervelende reclameblokken voor dan, ik gok voor 't betalen van de hosting kosten? Maargoei vind dit een zinloos onderwerp want de admins hebben toch altijd 't laatste woord gezien hun 't slotje op dit topic gaan zetten :)

Maareh Fearless waar zijn die vervelende reclameblokken voor dan, ik gok voor 't betalen van de hosting kosten? Maargoei vind dit een zinloos onderwerp want de admins hebben toch altijd 't laatste woord gezien hun 't slotje op dit topic gaan zetten :)

Het was niet duidelijk?? :D

admins hebben toch altijd 't laatste woord

En dat is hun goed recht!

met 10 posts al je zaakje aanbieden lijkt me ook wat kort door de bocht.

Dit soort topics zijn zooo zinloos... regel het met een admin via u2u..

Het was niet duidelijk?? :D

admins hebben toch altijd 't laatste woord

En dat is hun goed recht!

met 10 posts al je zaakje aanbieden lijkt me ook wat kort door de bocht.

Dit soort topics zijn zooo zinloos... regel het met een admin via u2u..

tja als je nou eens naar zijn aanmeld datum kijkt? of telt dat niet?

wanneer mag het wel? als je 100 posts hebt?

bullshit heren.

tja als je nou eens naar zijn aanmeld datum kijkt? of telt dat niet?

wanneer mag het wel? als je 100 posts hebt?

bullshit heren.

als de ts gewoon contact met danny opneemt kan hij vast voor een paar tientjes per jaar de ruimte krijgen om commercieel te adverteren..

als de ts gewoon contact met danny opneemt kan hij vast voor een paar tientjes per jaar de ruimte krijgen om commercieel te adverteren..

Topic zelf verwijderd, gaat nergens meer over.

Ben in het begin heel actief geweest op het forum, kan alleen de laatste jaren niet meer heel nuttig zijn voor dit forum omdat ik zelf geen Opel meer rijdt! Zo nu en dan lees ik verschillende topics en thats It! Dat verklaart dat ik maar zo weinig Posts heb... Oudere topics van jaren geleden met mijn reacties/vragen etc zijn inmiddels verwijderd. Maar zo snugger is niet iedereen hier. Ik heb gelukkig nog een leven naast mijn auto, dat verklaart waarom ik geen 100en Posts heb!

Verder no hard feelings hoor!

Gr. Robby

Topic zelf verwijderd, gaat nergens meer over.

Ben in het begin heel actief geweest op het forum, kan alleen de laatste jaren niet meer heel nuttig zijn voor dit forum omdat ik zelf geen Opel meer rijdt! Zo nu en dan lees ik verschillende topics en thats It! Dat verklaart dat ik maar zo weinig Posts heb... Oudere topics van jaren geleden met mijn reacties/vragen etc zijn inmiddels verwijderd. Maar zo snugger is niet iedereen hier. Ik heb gelukkig nog een leven naast mijn auto, dat verklaart waarom ik geen 100en Posts heb!

Verder no hard feelings hoor!

Gr. Robby

origineel gepost door Aapje

Wat ik bedoel.........de leden van het forum betalen niets.

Pas als we gaan doneren mogen we zeuren over dit soort dingen.

en om sponsoren tegen het zere been te schoppen.......Boeie...moeten ze maar redelijke prijzen hanteren en kwaliteit leveren.

origineel gepost door Aapje

Wat ik bedoel.........de leden van het forum betalen niets.

Pas als we gaan doneren mogen we zeuren over dit soort dingen.

en om sponsoren tegen het zere been te schoppen.......Boeie...moeten ze maar redelijke prijzen hanteren en kwaliteit leveren.

origineel gepost door robbywag

Dat verklaart dat ik maar zo weinig Posts heb... Oudere topics van jaren geleden met mijn reacties/vragen etc zijn inmiddels verwijderd. Maar zo snugger is niet iedereen hier.

Gr. Robby

nou dat bedoel ik dus,

ze lopen te miepen dat je maar 18 posts hebt, dat boeit toch niet...

daarom zei ik kijk naar zijn aanmeld datum, dat zegt genoeg.

of je nou 1 post hebt of 4572

dat moet niet uit maken

origineel gepost door robbywag

Dat verklaart dat ik maar zo weinig Posts heb... Oudere topics van jaren geleden met mijn reacties/vragen etc zijn inmiddels verwijderd. Maar zo snugger is niet iedereen hier.

Gr. Robby

nou dat bedoel ik dus,

ze lopen te miepen dat je maar 18 posts hebt, dat boeit toch niet...

daarom zei ik kijk naar zijn aanmeld datum, dat zegt genoeg.

of je nou 1 post hebt of 4572

dat moet niet uit maken

Ik ben zelf 3 jaar moderator op een vrij grote site geweest, en de regel die mij het meest bij gebleven is: Het is ons huis, en iedereen heeft zich aan onze regels te houden. Bevalt dit niet: er zijn zat andere fora.

Ik kom hier dagelijks, leer hier ook dagelijks, en ben blij met dit forum. Het is allemaal vrijwilligers werk, kost (bijna) niemand een cent, dus wat wil je nog meer. Misschien dat niet iedereen even tevreden is, en misschien dat het niet allemaal even makkelijk gaat, maar dan nog..........

Ik ben zelf 3 jaar moderator op een vrij grote site geweest, en de regel die mij het meest bij gebleven is: Het is ons huis, en iedereen heeft zich aan onze regels te houden. Bevalt dit niet: er zijn zat andere fora.

Ik kom hier dagelijks, leer hier ook dagelijks, en ben blij met dit forum. Het is allemaal vrijwilligers werk, kost (bijna) niemand een cent, dus wat wil je nog meer. Misschien dat niet iedereen even tevreden is, en misschien dat het niet allemaal even makkelijk gaat, maar dan nog..........

Dat is het probleem. Als er voor mij een ander groot Opel Forum was, zat ik daar wel op. Maar dat is er dus niet, dus ik 'moet' hier wel zitten om aan informatie te komen en het vraag en aanbod in de gaten te houden.

Ik kan echt NIET geloven dat die moderators zo moeilijk doen. Maargoed, dat is natuurlijk niet de eerste keer dat ze moeilijk doen :)

Terug
Naar boven