Mijn vader wil (samen met mij) een Manta gaan kopen en opknappen. Ik heb persoonlijk eerst mij Kadettje weer zo snel mogelijk op de weg, maar goed, als hij gaat beginnen dan is dat wel een kans voor mij om wat sleutel ervaring op te doen en ik laat hem er ook niet mee zitten. Nu heeft hij een '77-er B (1?) GT/E op het oog. De auto staat al sinds '86 stil. Nu vroeg hij mij om mee te gaan kijken deze week want ik heb verstand van Opel... :wtf
Ik heb 11 jaar geleden ooit eens op het punt gestaan een i200 met rothmans kleuren te kopen maar we kwamen er niet uit kwa prijs (OT: had ik het maar wel gedaan :thumbdown ) dus ik heb eigenlijk geen idee wat ik ga aantreffen en heb ik een paar vragen:
Zijn er buiten de lekbakjes en balken nog andere punten waar ik op moet letten qua rotterij??
Zijn er dingen die zorg en aandacht verdienen vanwege het lange stilstaan?
Hoe kan ik zien of het een orginele GT/E is?
Zijn er sowieso dingen die mensen me kunnen adviseren?
Ik heb 11 jaar geleden ooit eens op het punt gestaan een i200 met rothmans kleuren te kopen maar we kwamen er niet uit kwa prijs (OT: had ik het maar wel gedaan :thumbdown ) dus ik heb eigenlijk geen idee wat ik ga aantreffen en heb ik een paar vragen:
Zijn er buiten de lekbakjes en balken nog andere punten waar ik op moet letten qua rotterij??
Zijn er dingen die zorg en aandacht verdienen vanwege het lange stilstaan?
Hoe kan ik zien of het een orginele GT/E is?
Zijn er sowieso dingen die mensen me kunnen adviseren?