• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn vectra 3.2 V6 gts

Hey hier wat foto's van mijn pas gekochte vectra 3.2 V6 Gts, Zaterdag breng ik hem naar de spuiter voor de dakspoiler en de ramen te tinten, en gril! Waarschijnlijk doe ik ook nog wel iets aan de achterlampen en de knipperlichten! Dan zet ik wel weer nieuwe foto's hier neer! Zoals je ziet zijn de emblemen van de klep af en het opel logo ook, het lijkt netjes maar van 3 meter afstand zie je nog steeds de opel aftekening hoor! het lijkt nu netjes maar dat komt omdat de auto nat is! Hopelijk krijgt de spuiter het weggeboend ofzo? Als je heel erg goed kijkt zie je het een beetje moet je erg goed kijken hoor!

10wtcmf.jpg

11he0pw.jpg

mw7gd2.jpg

Dus als hij weer uit de spuiterij komt laat ik het weer wel zien!

gr leon

ergens anders plaatsen . . . :hmmz

Dus jij wou ons deze foto's onthouden :wtf!!!

Nee hoor, die mogen hier gerust staan :D

tis een :wub

Met een poets/polijst machine krijg je die logoadrukken wel uit je lak hoor ;).

wat een plaatje he! ook niet de kleinste motorinhoud zeg :O mooie vec, kan niet wachten op de volgende foto's met de getinte ramen enzo :thumbup

origineel gepost door Silverspeed

wat een plaatje he! ook niet de kleinste motorinhoud zeg :O mooie vec, kan niet wachten op de volgende foto's met de getinte ramen enzo :thumbup

Klopt, De grootste in de Vectra geleverd cilinderinhoud.

de snelste is de 2.8 V6 in de C2

Mooie auto hoor!!!!!!!!!

Veel plezier ermee...

Willem

origineel gepost door gts power

strakke vec:thumbup

en wat een mooi kleurtje:wub

whs.gif

mooie vec ben benieuwd naar het resultaat met de ramen

Mooie wagen en nette kleur ook.

Sportive verschijning hoor zo'n GTS. Mooie lijn.

Wel jammer van die velgen.

(smaak/persoonlijk)

Trouwens, mag dan wel een 3200 zijn, dit is wel de minst vermogende van de 3200's van Opel. 155kW toch. Net zoveel als een X30XE uit 1994.:jerry :D

tuurlijk komt dat vooruit.

Ze zijn voor het mooie eigenlijk te zwaar. Ze lopen wel hard op top die Vectra's van het type C ! Weet niet of dit een automaat is de betreffende wagen ? Zal denk wel. 95 van de 100 zijn automaat vaak. Een Vectra B is ook te zwaar al eigenlijk voor het mooie. En is daar de groter dan een 2500 nooit in geleverd (ja de 3.0 irmscher, maar dat is wel een heel uniek geval die nou niet echt het dagelijkse straatbeeld domineert).

Het is en blijft jammer dat Opel in haar kleinere modellen nooit 6 cilinders heeft geleverd.

Terug
Naar boven