• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

en Alex had ik nou iets te veel gezegd, je moet hem in de zon zien dan......nu begin ik aan het einde van de week met de opbouw. dan heb je echt de zonnebril nodig:hmmz

als ik zie wat kunstlicht al doet.....

ben eens benieuwd naar het zonlicht plaatje.

en sorry,geen kans gehad om afgelopen week nog af te komen.

je ziet me wel verschijnen,een dezer dagen.;)

:o Wat is hij mooi geworden, super super strak en dat spuitwerk,,,sjonge wat een mooie strakke Kiemen is het geworden:thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door GTS2.2DTI

:o Wat is hij mooi geworden, super super strak en dat spuitwerk,,,sjonge wat een mooie strakke Kiemen is het geworden:thumbup:thumbup:thumbup

daar doe ik het ook voor, dit krijg je als je een vaste spuiter hebt die wat mij en andersom ook begrijpt. dit is dan gewoon teamwork:o

origineel gepost door carlover

als ik zie wat kunstlicht al doet.....

ben eens benieuwd naar het zonlicht plaatje.

en sorry,geen kans gehad om afgelopen week nog af te komen.

je ziet me wel verschijnen,een dezer dagen.;)

geef wel effe een belletje om zeker te weten dat ik thuis ben, ben in een andere garage een auto aan het lassen.

origineel gepost door GREY ILLUSION

ziet er weer netjes uit chris:thumbup

en Tim, was je al bij Frans geweest:angel. ben vandaag daar geweest en we hebben al over de volgende gesproken:hmmz dat duurt wel nog effe. eerst nog een paar auto's lassen en als de winter begint ben ik lekker bij de kachel mijn next project aan het maken:D

Chris

PFf echt super werk dit, heerlijk om te zien dat je overal zoveel aandag aan besteed, niet zorgen dat alleen het laklaagje goed is maar ook alles wat je straks niet meer ziet. Alleen zo weet je zeker dat je jaaaaaren kan genieten van een autootje, ik zou je zo mijn City toevertrouwen, dan weet ik tenminste zeker dat er een vakidioot met liefde voor auto's aan werkt. :wors Keep up the good work.

ben ff langs geweest damn meer kan ik niet zeggen,gewoon echt chrisstyle en dan de plannen nog die ik heb gehoord maar die houd ik voor me :D:D kortom super

een "vakidioot" met liefde voor auto's aan werkt. :wors Keep up the good work.

deze woordenschat heb ik nog niet meegekregen, dank je voor het compliment. na het weekend begint de opbouw :kewlpics volgen dan.

chris

origineel gepost door kadett-b

een "vakidioot" met liefde voor auto's aan werkt. :wors Keep up the good work.

deze woordenschat heb ik nog niet meegekregen, dank je voor het compliment. na het weekend begint de opbouw :kewlpics volgen dan.

chris

de wonderen zijn de wereld nog niet chris:P:P :D

kon het niet laten, ben begonnen aan de achterbumper te polijsten met de nieuw verchroomde bumperklossen is ie dan helemaal af

kiemen20311ty1.jpg

heb maar meteen de gehele achterkant maar gemonteerd, ziet er meteen anders uit.

kiemen20309bo3.jpg

heb ook maar de GT achteras naar binnen gehaald om deze aantepakken in de avonduren, ben overdag in het weekend metselen. jammer anders ging het toch harder vooruit, vooral als je dan gebruik kan maken van 2 hele dagen.

kiemen20310cd1.jpg

Chris

origineel gepost door kadett-b

origineel gepost door GREY ILLUSION

ziet er weer netjes uit chris:thumbup

en Tim, was je al bij Frans geweest:angel. ben vandaag daar geweest en we hebben al over de volgende gesproken:hmmz dat duurt wel nog effe. eerst nog een paar auto's lassen en als de winter begint ben ik lekker bij de kachel mijn next project aan het maken:D

Chris

nee frans was bij mij geweest:P

hij vond de kleur ook mooier dan de vorige kleur blauw.

Terug
Naar boven