• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

Nee een dwarse bladveer, bij Chris licht blauw.

Chris, zien ik daar al een fraai wiel achter het bokje met de voorastraverse, passend binnen de 2,5 cm uitbouw?

kortom: :kewlpics

origineel gepost door Oly

Nee een dwarse bladveer, bij Chris licht blauw.

Chris, zien ik daar al een fraai wiel achter het bokje met de voorastraverse, passend binnen de 2,5 cm uitbouw?

kortom: :kewlpics

henk kun jij eens met de ogen dicht kijken, je ziet bijna alles maar de ware foto moet nog komen.:hmmz

de voor en achterruit zijn nu met pees in de sponning getrokken

kiemen20317ke7.jpg

kiemen20319xe6.jpg

met de daklijsten is ie nu bijna compleet

kiemen20314fe8.jpg

Chris

Ikke snappen nu :D

Goedbezig chris, altijd mooi om te zien met strips. Doet een hoop met een auto zo :thumbup:wors

nu kan ik mee doen met spiegeltje aan de wand???

kiemen20331zu0.jpg

of niet soms.

het complete stuur vooraf de metamorfose

kiemen20323be2.jpg

en nu hoe die nu is

kiemen20333qw5.jpg

chris

origineel gepost door kadett-b

origineel gepost door Jinx

waar is m'n zonnebril....:afro

dit is pas het begin :hmmz:o

ik zal de Zonnebrandcrème vast klaar zetten :cool:

origineel gepost door GREY ILLUSION

gister avond even bij chris wezen kijken.

ziet er veel belovend uit allemaal.

een dikke repo in de flash zit er weer aantekomen.

ja tim jij kan het weten om een auto totaal te verbouwen zodat ie dan nog aantrekkelijk uitziet. we wachten maar af, als de duitse treffens komen, dan zien we het wel.

chris

de gehele vooras hangt nu aan een lijntje te drogen

kiemen20312rn8.jpg

nu bijna in zijn geheel opgebouwd met PU bussen

kiemen20324av3.jpg

kiemen20326ef7.jpg

tevens met nieuwe remschijven en lagers

kiemen20328vx6.jpg

Chris

heb je nu alle oude bouten en moeren weer gebruikt? ziet er verder netjes uit hoor maar dan had ik dat ook ff vernieuwd king:

origineel gepost door city77

heb je nu alle oude bouten en moeren weer gebruikt? ziet er verder netjes uit hoor maar dan had ik dat ook ff vernieuwd king:

alleen die van de bovenste draagarm bevestiging omdat dat vrij nieuwe waren en de 4 speciale bouten van de onderste draagarm omdat deze 4 niet bij de boutenservice voorhanden waren hoezo allemaal :hmmz

heeee Chris, ik had laatst mn handdoek voor mn gekwijl vergeten en op het spatbord geknoeid, bij deze sorry :D:D:D

origineel gepost door kobelko

heeee Chris, ik had laatst mn handdoek voor mn gekwijl vergeten en op het spatbord geknoeid, bij deze sorry :D:D:D

na het weekend heb ik eindelijk eens tijd voor mezelf, dan plaats ik de laatse update van al die kleine maar zeer waardevolle aanpassingen.:hmmz

origineel gepost door city77

alleen die van de bovenste draagarm bevestiging omdat dat vrij nieuwe waren en de 4 speciale bouten van de onderste draagarm omdat deze 4 niet bij de boutenservice voorhanden waren hoezo allemaal :hmmz

ik doelde op de roestige moeren op de laatste foto ;)

Terug
Naar boven