• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla

Hoi Chris , hier een mix van fotos van de wagen van jouw en die van Linda in Sevenum dit jaar . deze fotos had ik je nog niet bezorgd .

Mvg David

sevenum20080031745754mi7.jpg

sevenum20080041751085os7.jpg

sevenum20080051755894yd3.jpg

sevenum20080941760603go7.jpg

sevenum20080951765584bw5.jpg

sevenum20080961771414gx0.jpg

sevenum20080971776721ef4.jpg

sevenum20080981781771kl0.jpg

origineel gepost door kobelko

gaaf projekt die Olympia, Chris. Word wel wat joh. :agent

ja Guido, was het maar eens zover. ben wel al voorbereidingen aan het treffen zodat de Olympia goed verplaatsbaar wordt dan kan ik nog gewoon wat laswerk tussen door doen. maandag ga ik de velgen ophalen en dan is de aandrijflijn compleet, weer een zorg minder.:hmmz:o

Chris

origineel gepost door kadett-b

origineel gepost door black-thing

he volgensmij ben ik jou op je de terug reis tegenmoet gereden in margraten?

Volg jou project actief en vindt hem dik in orde@:wors

ik weet het zeker dat je me niet tegen bent gekomen, het is de kiemen die ik hier voor heb gemaakt, kijk maar naar deze topic: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=82077

dan kun je zien dat ik het niet ben geweest aan de verschillen. de eerste rit naar de 043 zone moet nog gemaakt worden en wel naar carlover na volgende week heb ik meer tijd over in de weekends omdat het metselen gedaan is en me dan kan gaan conentreren op de volgende tuut tuut en daarna mijn "48 olympia special.:hmmz

oww, ik zag n zelfde model, zelfde kleur met veel chroom daar rijden tijdje terug das moest ik meteen aan de joue denken.

dank zij opelix (David) kun je nu het verschil meteen zien, beide kiemens zijn in 2008 op de weg gekomen en de kiemen is pas 1 x alleen bij Bergstein geweest voor een grondige inspectie door Man Bergstein zelf en hij lovend over de kiemen. voor bij carlover heb ik helaas (helaas) nog geen tijd gehad om persoonlijk te laten bezichtigen, maar deze heb je nog te goed.:wors

Chris

hey chris.

ik denk dat we dat probleem zo'n beetje allemaal hebben nu.

de corsa van mij staat al vanaf mei stil,met co problemen.word dus niet goedgekeurd.

maar hij komt beter terug,ik hoop in januari.

en verdomd weinig tijd.met van alles en nog wat bezig.

maar daar spreken we nog wel eens persoonlijk over.

wagens zien er super uit van jouw en linda.:thumbup:thumbup:thumbup.

kleurverschil is hier goed te zien he.:agent

mooi mooooi mooi

is dat viper gts blue ??

ik zelf ben carrosier en heb voor mij eens een auto gespoten in viper blue en dit likt me dezelfde kleur succes met je volgende projekt

origineel gepost door the_body_docter

mooi mooooi mooi

is dat viper gts blue ??

ik zelf ben carrosier en heb voor mij eens een auto gespoten in viper blue en dit likt me dezelfde kleur succes met je volgende projekt

ik weet het niet zeker als het de zelfde kleur is, deze is elektric bleu pb5 van de crysler van 2004

origineel gepost door kadett-b

origineel gepost door GTS2.2DTI

Heey Chris,

Blijft wel lang stil bij jou. Ik zit al te wachten op weer zo'n mooi projekt van jou:thumbup

lang stil wil ik niet zeggen? heb in de tussen tijd pas 3 autootjes gelast en de 4e is opkomst en de afspraak wat ik eigenlijk voor mezelf had gepland was eind december, maar het zal nu een maandje later worden. mijn voorlaatste project is te zien bij de HKBC (Holland Kadett B club) daar kon ik de foto's wel plaatsen.

dus stilzitten is bij mij niet weggelegd. ben wel tussendoor voorbereidingen aan het maken voor mijn Olympia en deze plaats ik wel op het forum

kiemen20238sx9.jpg

ik zie het helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal zitten met dit troetelbeestje.

helaas moet ik mede delen dat ik voorlopig helemaal stop met het restaureren van auto's, heb er nog 2 afgezegd. was al begonnen met alles te demonteren maar ........ dit laat ik nog open staan, misschien volgend jaar maar nu is alles op non actief :swear

Chris

Das jammer Chris, je zult er wel een goede reden voor hebben. Spijtig want ik keek alweer uit naar een nieuw topic van jou waarin je weer een bonk oud ijzer omtoverde naar iets heel erg moois.

jammer chris,kon je topics erg waarderen en er veel van leren,maar je zult hier idd wel een goede reden voor hebben.

hoop dat je het weer oppakt:thumbup

kop op

Das jammer Chris, je zult er wel een goede reden voor hebben. Spijtig want ik keek alweer uit naar een nieuw topic van jou waarin je weer een bonk oud ijzer omtoverde naar iets heel erg moois.

ja je moet nog effe wachten, ik heb me de kadett-b caravan gekocht, die ik tussen kerstmis en oudjaar 2006 in zijn geheel heb gelast voor een collega, zie de topic: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=84248&page=1#pid1143077 volgende week begin ik met de aanpak, eerst nog ideeen opdoen, :hmmz:hmmz

Chris

Heey welkom terug. Ben heel benieuwd naar je volgende project. Jij maakt van oud ijzer ( wat toch al geen drol meer waard is tegenwoordig:agent ) altijd weer iets moois man..

Heey welkom terug. Ben heel benieuwd naar je volgende project. Jij maakt van oud ijzer ( wat toch al geen drol meer waard is tegenwoordig:agent ) altijd weer iets moois man..

tja heb het nog niet verleerd, zoiets jeukt altijd en de vraag naar deze aanpak is voor vele een lust voor het oog, daarom iets anders. het wordt mijn dagelijkse auto met een compleet nieuw interieur van de Mitsubishi Evo 10, het wordt dus maar kijken.:hmmz

Chris

dank zij opelix (David) kun je nu het verschil meteen zien, beide kiemens zijn in 2008 op de weg gekomen en de kiemen is pas 1 x alleen bij Bergstein geweest voor een grondige inspectie door Man Bergstein zelf en hij lovend over de kiemen. voor bij carlover heb ik helaas (helaas) nog geen tijd gehad om persoonlijk te laten bezichtigen, maar deze heb je nog te goed.:wors

Chris

hey Alex, ik heb nog wat goed te maken met je. ik probeer deze maand nog aantekomen, ben druk aan het bakken:hmmz:hmmz

Chris

die ziivere en blauwe coupe heb ik vaker gezien in hoensbroek zijn hele mooie wagens:P:P

is die zilveren b station wat in hoensbroek stata ook van jouw????

gr mike

Terug
Naar boven