• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn winter set-up: wie stemt er?

als ik tussen alle kleuren moet kiezen zou ik voor fel oranje gaan

dit matcht bij de rest van de auto

persoonlijk als ik een coupe zou hebben wilde ik daar nooit geen stalen velgen onder zien

:hmmz mn f trouwens ook niet :D

voor weinig geld kun je een opknapsetje kopen voor de winter

deze lijken me bijvoorbeeld erg mooi onder je coupe als winterset

http://link.marktplaats.nl/503978358" onclick="window.open(this.href);return false;

natuurlijk voorzien van een leuk kleurtje

Mario

ja, het idee zelf vind ik ook mooi, maar natuurlijk is het mooier als je de kleur van de auto beter kan uitwerken, heb hiervoor helaas geen tijd gehad... succes ermee :thumb

als ik tussen alle kleuren moet kiezen zou ik voor fel oranje gaan

dit matcht bij de rest van de auto

persoonlijk als ik een coupe zou hebben wilde ik daar nooit geen stalen velgen onder zien

:hmmz mn f trouwens ook niet :D

voor weinig geld kun je een opknapsetje kopen voor de winter

deze lijken me bijvoorbeeld erg mooi onder je coupe als winterset

http://link.marktplaats.nl/503978358" onclick="window.open(this.href);return false;

natuurlijk voorzien van een leuk kleurtje

Mario

Tja, het is natuurlijk maar voor hooguit nog een extra jaartje, daarna gaat de Coupé in de verbouwing. Dus ik ga niet nog meer velgen aanschaffen, wil wel iets leuks met deze stalen velgen doen om er toch een beetje uit te springen.

Tja, het is natuurlijk maar voor hooguit nog een extra jaartje, daarna gaat de Coupé in de verbouwing. Dus ik ga niet nog meer velgen aanschaffen, wil wel iets leuks met deze stalen velgen doen om er toch een beetje uit te springen.

Terug
Naar boven