• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Zafira A-tje

Hallo,

Ik heb mij al eens voorgesteld, maar ik kreeg er toen geen foto bij.

Ik probeer het nu nog een keer?!

P5110007A.jpg

Hoe is die??!!

Moet eigenlijk bij"Show je Zafira"

Groeten

Nice ride :thumbup

Vind persoonlijk de grill niet zo mooi. Maarja, maar goed dat smaken verschillen. Voor de rest top :thumbup

leuke zafira, veel plezier ermee.

Leuk gedaan de dagrij verlichting. ziet er netjes uit. Is het zo ingesteld dat als je de auto start dat ze aan gaan?

En zodra je de verlichting aandoet dat ze weer uitgaan?

origineel gepost door tijgetje57

leuke zafira, veel plezier ermee.

Leuk gedaan de dagrij verlichting. ziet er netjes uit. Is het zo ingesteld dat als je de auto start dat ze aan gaan?

En zodra je de verlichting aandoet dat ze weer uitgaan?

Bedankt,

de dagrijverlichting gaat aan met het stadslicht, gaan wel uit bij dimlicht; volgens de regels is dit verplicht.

Groeten

Welkom stads genoot en als we ver kijken buurtgenoot hahahaha

mooie zafira heb hem vandaag nog ff van dicht bij kunnen zien..

Sinds de allereerste meeting (Den Helder)die ik nu heb meegemaakt, ben ik wel gekker geworden op de Zafira OPC.:wub

Ik kan dan wel mijn uiterste best doen om mijn Zaffie zo mooi mogelijk te maken, maar dan moet ik bij een volgende meeting zo ver mogelijk bij de OPC's vandaan blijven, dan valt mijn Zaffie nog enigzins op.

Maar ik ben wel trots op mijn Zaffie hoor!:wors, hij zal nog wat kleine veranderingen krijgen, maar niet te veel, want dat vind ik niet meer mooi!;)

Groetjes:agent

Terug
Naar boven