• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Milltek uitlaat 2,5" resonated & 200 cells sportcat

[rquote=1898703&tid=134013&author=rdh]Mooie pijp toppie :cool: waar heb je het spulletje besteld als ik vragen mag?

greetz remco[/rquote]

Bij Roadrunner in Engeland. Te vinden op ebay onder de naam junction26m1. Vul "Milltek" in op ebay, dan vind je hem.

[rquote=1899134&tid=134013&author=Za4ra OPC][rquote=1898703&tid=134013&author=rdh]Mooie pijp toppie :cool: waar heb je het spulletje besteld als ik vragen mag?

greetz remco[/rquote]

Bij Roadrunner in Engeland. Te vinden op ebay onder de naam junction26m1. Vul "Milltek" in op ebay, dan vind je hem.[/rquote]

Heb ook goede ervaringen met dit bedrijf :thumbup, heb daar mijn Milltek ook van. Levering perfect, snel en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Dacht dat dit is als je geen katalysator meer eronder hebt, als je een systeem pakt vanaf de katalysator heb je hier geen problemen mee. Wil je een volledig systeem vanaf de turbo kun je een 200 cells sportcat gebruiken icm met een voorkatvervanger. De link die je post is zo'n systeem. Heb onder mijn Zafira OPC alleen het catback systeem van Milltek gehad, pasvorm was super.

Deze zouden beide geen problemen mogen geven.

Za4ra OPC wrote:
@Jerk,

Ik ben ook wel benieuwd?

Gisteren APK en geen problemen met de sportcat.

Een paar foto's

Ziet er super uit, die wil ik ook.

Zou die passen icm de EDS-prekat-vervanger en de originele middendemper?

Hopelijk geeft dit geen probleem op de (Belgische) keuring, emissienormen?

Groeten,

Peter

Ook in engeland de Milltek demper + middendemper gekocht...pas perfext en geeft een mooi geluid...

Is ook iets directer op het gas...echt een aanrader mocht je demper kapot gaan...kost iets (500 pond), maar dan heb je ook iets

Terug
Naar boven