Onze Combo C 1.3 CDTI uit 2005 met 145.000 km heeft de laatste tijd steeds vaker last van als ik in de 5e versnelling rij tussen de 110 en de 120 km/h dat ie plotseling minder vermogen heeft.
Gaat met een schokje.
gebeurd bij het rustig van de 100 naar de 120 km gaan als bij 120 km vol gas geven.
Dan brand er even een lampje (autootje met steeksleutel) en reageert niet erg meer op het indrukken van het gaspedaal.
Toeren komen dan ook niet meer boven de 3000 uit en snelheid op vlakke weg niet boven de 100 km / h (heb wel en imperiaal met dikke ladder erop)
Door even het contact uit te zetten en weer aan is het weer weg.
af en toe gaat ook het lampje met het motorblokje branden.
Hoop dat het iemand bekend voor komt, en een oplossing heeft.
Ik heb er al eens eerder last van gehad, toen zo'n blikje voor in de brandstof tank er in gegooid, leek wat te helpen, maar nu is het bijna elke keer raak, voorheen heel af en toe.
Tank nu ook shell Vpower, leek toen ook te helpen, maar nu ook niet meer.
Gaat met een schokje.
gebeurd bij het rustig van de 100 naar de 120 km gaan als bij 120 km vol gas geven.
Dan brand er even een lampje (autootje met steeksleutel) en reageert niet erg meer op het indrukken van het gaspedaal.
Toeren komen dan ook niet meer boven de 3000 uit en snelheid op vlakke weg niet boven de 100 km / h (heb wel en imperiaal met dikke ladder erop)
Door even het contact uit te zetten en weer aan is het weer weg.
af en toe gaat ook het lampje met het motorblokje branden.
Hoop dat het iemand bekend voor komt, en een oplossing heeft.
Ik heb er al eens eerder last van gehad, toen zo'n blikje voor in de brandstof tank er in gegooid, leek wat te helpen, maar nu is het bijna elke keer raak, voorheen heel af en toe.
Tank nu ook shell Vpower, leek toen ook te helpen, maar nu ook niet meer.