• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Misschien een andere Vectra

[rquote=1825065&tid=139154&author=henry.kummeling][rquote=1825007&tid=139154&author=Silverspeed][rquote=1825005&tid=139154&author=henry.kummeling]je kunt je kenteken invullen op de bovag site daar wordt dan een richt prijs weergegeven [/rquote]

jah maar daar moet je je eerst aanmelden, waardoor je allemaal spammailtjes gaat krijgen :([/rquote]

ik kan het zo proberen

geen prijsinformatie beschikbaar voor het ingevulde kenteken.. ik vergelijk tegen die tijd wel even met marktplaats.

@nova, bedankt voor de optielijst maar zie bij pearl xenon staan wat niet op mijn pa zijn vectra staat.

@wim, volgensmij is dit een uitgebreide pearl editie dan. Hij heeft namelijk 15inch LM velgen en 2 airbags voor :D

Jupzz, is een Dikke pearl uitvoering.

Standaard is de Pearl niet zo spannend namelijk.

Maargoed, ik heb hier ook een GL+ gehad met 15inch LM velgen, stoelhoogte en lendesteun verstelling, hoofdsteunen achter.

Willem

Opties kunnen ook los bij besteld zijn..

De Opel dealer kan aan de hand van je chassis# precies zien welke uitvoering, wat standaard, en wat als extra besteld is door de 1e eigenaar.

alleen jammer van het motortje iets aan de kleine kant

verder een pracht bak en een mooie kans voor een sprong vooruit (dus altijd doen als je het graag wil)

Jupzz, is een Dikke pearl uitvoering.

Standaard is de Pearl niet zo spannend namelijk.

Maargoed, ik heb hier ook een GL+ gehad met 15inch LM velgen, stoelhoogte en lendesteun verstelling, hoofdsteunen achter.

Willem

Hij is van mijn pa ja, ga hem overnemen zodra hij die leaseauto van de zaak kan nemen. De motor mag dan kleiner zijn als die van mij maar heeft wel meer vermogen erin zitten :D

Zal binnenkort eens een paar foto's hier plaatsen van die auto :) enige wat mij nu nog tegen kan gaan houden is de aanschafprijs :)

alleen jammer van het motortje iets aan de kleine kant

verder een pracht bak en een mooie kans voor een sprong vooruit (dus altijd doen als je het graag wil)

Ik weet niet of je m wel eens vergeleken heb met elkaar, maar erg Veel vlotter zal deze 1.6 16V niet wezen, waarschijnlijk wel zuiniger.

Willem

Hij is van mijn pa ja, ga hem overnemen zodra hij die leaseauto van de zaak kan nemen. De motor mag dan kleiner zijn als die van mij maar heeft wel meer vermogen erin zitten :D

Zal binnenkort eens een paar foto's hier plaatsen van die auto :) enige wat mij nu nog tegen kan gaan houden is de aanschafprijs :)

[rquote=1825344&tid=139154&author=wim-v6]Ik weet niet of je m wel eens vergeleken heb met elkaar, maar erg Veel vlotter zal deze 1.6 16V niet wezen, waarschijnlijk wel zuiniger.

Willem[/rquote]

nee niet vergeleken, maar snelheid is voor mij ook niet echt superbelangrijk. Hij kan 130 en is niet zo traag als een vrachtauto dus dan ben ik al blij :P

[rquote=1825154&tid=139154&author=Silverspeed][rquote=1825065&tid=139154&author=henry.kummeling][rquote=1825007&tid=139154&author=Silverspeed][rquote=1825005&tid=139154&author=henry.kummeling]je kunt je kenteken invullen op de bovag site daar wordt dan een richt prijs weergegeven [/rquote]

jah maar daar moet je je eerst aanmelden, waardoor je allemaal spammailtjes gaat krijgen :([/rquote]

ik kan het zo proberen

geen prijsinformatie beschikbaar voor het ingevulde kenteken.. ik vergelijk tegen die tijd wel even met marktplaats.

@nova, bedankt voor de optielijst maar zie bij pearl xenon staan wat niet op mijn pa zijn vectra staat.

@wim, volgensmij is dit een uitgebreide pearl editie dan. Hij heeft namelijk 15inch LM velgen en 2 airbags voor :D[/rquote]

Geen dank we hier om elkaar te helpen....

:hmmz geen xenon das raar.. maarja wa niet is kan nog komen;)

Ik weet niet of je m wel eens vergeleken heb met elkaar, maar erg Veel vlotter zal deze 1.6 16V niet wezen, waarschijnlijk wel zuiniger.

Willem

[rquote=1825344&tid=139154&author=wim-v6]Ik weet niet of je m wel eens vergeleken heb met elkaar, maar erg Veel vlotter zal deze 1.6 16V niet wezen, waarschijnlijk wel zuiniger.

Willem[/rquote]

nee niet vergeleken, maar snelheid is voor mij ook niet echt superbelangrijk. Hij kan 130 en is niet zo traag als een vrachtauto dus dan ben ik al blij :P

B1 heeft zowiezo geen Xenon, evenals de eerste B2's.

Dat is pas beschikbaar gekomen in de b2 vanaf half 2000.

Xenon is Standaard alleen toegepast op de Volgende uitvoeringen vanaf half 2000

Pearl Sport

Diamond Sport

CDX

zelfs de elegance heeft het niet standaard

De gewone Pearl en diamond hebben net als de Onyx en Elegance standaard halogeen.

De door jouw opgesomde opties komen dan ook overeen met de Pearl sport en de diamond sport.

De Diamond sport heeft dan ook standaard BC inderdaad.

Willem

[rquote=1825154&tid=139154&author=Silverspeed][rquote=1825065&tid=139154&author=henry.kummeling][rquote=1825007&tid=139154&author=Silverspeed][rquote=1825005&tid=139154&author=henry.kummeling]je kunt je kenteken invullen op de bovag site daar wordt dan een richt prijs weergegeven [/rquote]

ik kan het zo proberen

@wim, volgensmij is dit een uitgebreide pearl editie dan. Hij heeft namelijk 15inch LM velgen en 2 airbags voor :D[/rquote]

Geen dank we hier om elkaar te helpen....

:hmmz geen xenon das raar.. maarja wa niet is kan nog komen;)

moet ik ook andere koplampglazen nemen mocht ik besluiten om er xenon in te doen of is dat bij de B1 niet nodig?

owja mijn pa zei dat de airco het niet deed, maar toen ik vroeg of die weleens bijgevult was vroegt die of dat nodig was :D dus denk het niet :) dit zal denk ik dan ook wel het probleem zijn dan of niet? :D Zodra ik die auto heb zal ik gelijk even een meeting organiseren om de vectra in te lijven :D

B1 heeft zowiezo geen Xenon, evenals de eerste B2's.

Dat is pas beschikbaar gekomen in de b2 vanaf half 2000.

Xenon is Standaard alleen toegepast op de Volgende uitvoeringen vanaf half 2000

Pearl Sport

Diamond Sport

CDX

zelfs de elegance heeft het niet standaard

De gewone Pearl en diamond hebben net als de Onyx en Elegance standaard halogeen.

De door jouw opgesomde opties komen dan ook overeen met de Pearl sport en de diamond sport.

De Diamond sport heeft dan ook standaard BC inderdaad.

Willem

ik heb ori xenon in mijn B1tje gebouwd dus ;) is wel te doen hoor

ori B2 koplampen ook wel tis maar net wat je mooier vindt (pm me maar als je er meer over wil weten) :D

moet ik ook andere koplampglazen nemen mocht ik besluiten om er xenon in te doen of is dat bij de B1 niet nodig?

owja mijn pa zei dat de airco het niet deed, maar toen ik vroeg of die weleens bijgevult was vroegt die of dat nodig was :D dus denk het niet :) dit zal denk ik dan ook wel het probleem zijn dan of niet? :D Zodra ik die auto heb zal ik gelijk even een meeting organiseren om de vectra in te lijven :D

Terug
Naar boven