• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mistlampen Astra H activeren met Opcom

Zojuist even bezig geweest met de opcom van robert-corsa om de mistlampen te activeren maar we hebben geen idee in welk menu we moeten zijn. Iemand die ons op weg kan helpen?

@No Name wrote:Toppie het werkt:-)

mooi man... ik heb ook een paar mistlampen + roosters gevonden... nu maar hopen dat de bedrading aanwezig is achter de bumper... king:

SJIPS !... heb ff de roosters van de bumper gefrunnikt en me eigen een breuk gezocht maar ik zie geen loshangende stekkers zitten ... zou mijn draadboom dan niet voorbereidt zijn op mistlampen ? :wtf

Iemand een idee of dit eenvoudig zelf te regelen valt ? Ik heb dat engelse topic al gezien maar vraag me af waar ik al die stekkers etc kan kopen... gewoon bij de dealer?

Robert, hebben wij ook in het onderdeel IPC ECU (instrumenten paneel control unit) gekeken? Ik lees dat we daar ergens moeten zijn ;)

Zojuist even bezig geweest met de opcom van robert-corsa om de mistlampen te activeren maar we hebben geen idee in welk menu we moeten zijn. Iemand die ons op weg kan helpen?

Opcom aangesloten voor de 2e keer op de Astra H maar hij ziet hem niet meer. Geprobeerd op een astra G en daar pakt hij hem gelijk. Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?

bij jou loopt het ook al niet als gepland.... ik heb de lampen netjes in gebouwd maar blijk geen bekabeling te hebben... dat wordt dus hobbien.. :cry Voorlopig is het dus ff all show en no go :afro

Robert, hebben wij ook in het onderdeel IPC ECU (instrumenten paneel control unit) gekeken? Ik lees dat we daar ergens moeten zijn ;)

Opcom aangesloten voor de 2e keer op de Astra H maar hij ziet hem niet meer. Geprobeerd op een astra G en daar pakt hij hem gelijk. Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn?

bij jou loopt het ook al niet als gepland.... ik heb de lampen netjes in gebouwd maar blijk geen bekabeling te hebben... dat wordt dus hobbien.. :cry Voorlopig is het dus ff all show en no go :afro

Terug
Naar boven