• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mistlampen doen het niet

Net onder de opc gelegen...kunt er bijna niet bij (grote handen)....kabels waren niet aangesloten...links doet de lmap het nu...rechts niet...dus zal wel kapot zijn.....kan ik een lampje vervangen of moet er een geheel nieuwe mistlamp in....Hoe krijg de gehele lamp eruit....???

Om de lamp eruit te nemen kun je het beste de bumper demonteren zitten als ik me niet vergis vastgeschroeft namelijk aan de binnenkant op de bumper.

Om de lamp eruit te nemen kun je het beste de bumper demonteren zitten als ik me niet vergis vastgeschroeft namelijk aan de binnenkant op de bumper.

Is het echt nodig om de gehele bumper te demonteren...dat is nl. een klote werk...aangezien ik al 30 minuten bezig ben geweest om de stekker op de aansluiting te frummelen ....:o

Is het echt nodig om de gehele bumper te demonteren...dat is nl. een klote werk...aangezien ik al 30 minuten bezig ben geweest om de stekker op de aansluiting te frummelen ....:o

bumper is er binnen 30 min af :P

staat er water in je linkerlamp?(rechts al je ervoorstaat)is mij opgevallen dat daar bij veel opc's vocht inzit, omdat de de mistlampen niet hetzelfde gemonteerd zijn en het kapje op de achterkant er dan ondersteboven opmoet!!dus met opening voor ontvochtiging aan de BOVENKANT!!:fy1

was bij mij het geval!heb complete mistlamp moeten vervangen omdat binnenwerk door de gelijkspanning opgelost (elektrolyse) was.en voor de mistlamp compleet te vervangen moet idd de hele bumper los! :o

bumper is er binnen 30 min af :P

staat er water in je linkerlamp?(rechts al je ervoorstaat)is mij opgevallen dat daar bij veel opc's vocht inzit, omdat de de mistlampen niet hetzelfde gemonteerd zijn en het kapje op de achterkant er dan ondersteboven opmoet!!dus met opening voor ontvochtiging aan de BOVENKANT!!:fy1

was bij mij het geval!heb complete mistlamp moeten vervangen omdat binnenwerk door de gelijkspanning opgelost (elektrolyse) was.en voor de mistlamp compleet te vervangen moet idd de hele bumper los! :o

Terug
Naar boven