• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mistlampen naderhand inbouwen.

De stekker die u zoekt is een onderdeel van de motor bedrading. Er zijn zo veel varianten van codes ...

Ik zal kijken naar TIS voor stekkers foto's. Houden voor een paar minuten.

de kabel zal wel oké zijn maar ik vermoed dat er verschil zit in de mistlampen van voor 2003 en na 2003.

vermoed dat ik de verkeerde mistlamp heb.

aangezien de stekker van de kabel totaal niet op de mistlamp past.

@labien wrote:
1fbb6f75f1e0f3421fff6df66dfc08ed.jpg
3d94fbd8de748232d3917e12fc19c895.jpg

Deze kabel heb ik liggen

Dit is voor tigra B.

http://www.ebay.de/itm/2005-VAUXHAL...pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cece19664" onclick="window.open(this.href);return false;

GM 24415567 6289482 HARNESS,ASSY.,OUTSIDE AIR TEMPERATURE SENSOR (USED WHEN FRONT FOGLAMPS FITTED)

Corsa C. allemaal duidelijk nu?

19699.jpg

de kabel heb ik inderdaad.

deze heb ik van labien overgenomen.

maar de aansluiting van de mistlampen is anders.

vermoed dus verkeerde mistlamp.

De stekker/kabel welke ik van Labien heb overgenomen is de juiste.

Ik denk dat ik een verkeerde mistlamp heb.

Op die mistlamp staat een part.number van opel.

Als iemand die bij OPEL werkt dit nummer voor nij na zou kunnen kijken zou mooi zijn.

heb de verkregen kabel van Labien zelf omgebouwd door de zelfde kabel van een vectra-c op de kop te tikken en de stekkers om te zetten.

die zijn namelijk het zelfde als die van corsa-c.

Goeden dag ik ben met mijn corsa c van 2004 bezig geweest om mistlampen in tebouwen. Ik heb dus dat facelift model met die losse roosters .kabeltje op de sloop gehaald van het eerste model (2002 volgens mij ) zekering in nr 41 van 15 watt. Schakelaar in het dashboard vervangen en ze werken .echter 1 min punt n.l als ze aan zijn gaat er geen lampje branden op het dashboard ( net als bij de mistlamp achter ) .iemand daar ervaring mee ?

Terug
Naar boven