• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mistlampen vervangen

CAlberts

Post vaak
Ik post het maar even hier, omdat ik eigenlijk off-topic aan posten was in een ander topic.

Wil mijn H3 lampjes vervangen, maar hoe haal ik de lampjes los? Ik krijg ze wel uit de houders, maar het draadje (dat vast zit aan de lamp) loopt naar een soort wit (L?) stukje. Moet ik daar iets los klikken?

Voor diegene die het ook wil doen:

Nou, ben er achter, met gepast geweld er uit trekken... Is gewoon een stekkertje.

Als je de dop los hebt, moet je een klemmetje loshalen dat als een soort U over het lampje zit. Aan 1 zijde voel je twee kleine oogjes, die moet je naar elkaar toedrukken (alsof je een veiligheidsspeld wilt openen) en dan kun je het klemmetje naar beneden doen. Lampje dr uit, vervangen en omgekeerde volgorde!

Voor diegene die het ook wil doen:

Nou, ben er achter, met gepast geweld er uit trekken... Is gewoon een stekkertje.

Als je de dop los hebt, moet je een klemmetje loshalen dat als een soort U over het lampje zit. Aan 1 zijde voel je twee kleine oogjes, die moet je naar elkaar toedrukken (alsof je een veiligheidsspeld wilt openen) en dan kun je het klemmetje naar beneden doen. Lampje dr uit, vervangen en omgekeerde volgorde!

kut systeem met die veertjes he;)

waarom niet gewoon een fitting die je erin draait

net als je 5w steek lampies

klote veertjes :cry

kut systeem met die veertjes he;)

waarom niet gewoon een fitting die je erin draait

net als je 5w steek lampies

klote veertjes :cry

Ja is echt vet waardeloos! Ik ben serieus wel een kwartier bezig geweest om het lampje weer te plaatsen! Pfff.... Op de tast en bij windkracht 7/8.... :D

Ja is echt vet waardeloos! Ik ben serieus wel een kwartier bezig geweest om het lampje weer te plaatsen! Pfff.... Op de tast en bij windkracht 7/8.... :D

Terug
Naar boven