• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mistlampen vooraan

hoi ikke nog is, nog een probleempje gevonden, mijn mistlampen vooraan willen niet werken, zekering in orde alle bedrading nagekeken, lampjes in orde, ook als ik knopje induw van mistlampen vooraan gaat dit niet branden. helle

heb je je lampen wel aan???

Ik heb het ook gehad kun je meten aan de stekkers die in de bumper zitten of daar spanning op staat, anders toch even vanaf je zekering meten.

Gr Jack

klopt, geen relais, zou ik eerst eens meten of er 12V vanaf de schakelaar komt.

kan zijn dat de bedrading verbrand is.

origineel gepost door hellle666

hoi ikke nog is, nog een probleempje gevonden, mijn mistlampen vooraan willen niet werken, zekering in orde alle bedrading nagekeken, lampjes in orde, ook als ik knopje induw van mistlampen vooraan gaat dit niet branden. helle

Is wel handig als je even model en bouwjaar er bij verteld.

dan weten we om welk model het gaat.

Er zit geen relais voor de mistlampen voor, die worden direct gevoed uit de lichtschakelaar.

origineel gepost door Jack-omegax3.0xe

Stond in een eerder topic.

Gr Jack

Natuurlijk, ik ga eerst alle advertenties af.:(

origineel gepost door Vega

origineel gepost door hellle666

Is wel handig als je even model en bouwjaar er bij verteld.

dan weten we om welk model het gaat.

Er zit geen relais voor de mistlampen voor, die worden direct gevoed uit de lichtschakelaar.

Als je alles nagekeken heb en alles is goed en als er ook na het indrukken van je schakelaar niets gebeurt heb je dan niet de gedachte dat de schakelaar zelf wel een kapot kanl zijn?

(even eruit halen en door meten)

Succes,

Aart

Terug
Naar boven