• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mistlampen

Hallo allemaal,

Even een vraagje ik wil graag mistlampen bestellen bij poliset nu is mijn vraag ik heb zelf een Opel Astra H station uit 2005 en ze zeggen dat de mistlampen het zelfde als Opel Astra H 5 drs hatchback 2004.

Kunnen jullie mij vertellen of dit klopt.

Mvg

Gerard

klopt is het zelfde alleen moet je kijken of ie al fabrieks af al voorbereid is. Zoja dan moet je de lampen nog activeren na montage met een Op-com of tech2 apparaat.

Heb nog ff gekeken wat een pech er ligt geen kabel dus moet alles zelf doen.... :thumbdown

Maar toch allemaal bedankt.

Mvg

Gerard

Gewoon aan beginnen,is goed te doen hoor.

Ik heb de draden ook zelf moeten trekken,ff voor gaan zitten (lees liggen)

Hallo Allemaal,

Ik wou ff slim zijn dus ik dacht ik breng de auto ff naar de garage of ze voor mij de mistlampen kunnen inbouwen voor me.

Nou dus niet nu wordt er gezegt dat me schakelaar stuk is om je lichten aan te zetten het probleem is nu als ik contacht maakt gaan me lampen meteen branden en mijn kachel verlichting doet het ook niet meer......alleen als ik me auto afsluit dan gaat me verlichting van de kachel wel aan.....dus ze zeggen dat het allemaal door de schakelaar komt.....mijn vraag ligt het ook aan de schakelaar of hebben ze meer gesloopt......hoop dat jullie het weten ik weet het ff niet meer.... :(

Mvg

Gerard

geen zorgen maken,

schakelaar er weer eens uithalen, fiche losmaken en terug goed inpluggen.

en dan zal het wel weer goed zijn.

heb dat ook al tegengekomen als ik schakelaar eruit haal.

Hallo dark-divx,

Super voor je snelle antwoord en ja hoor ze hebben het niet goed terug gezet wat je zei heb ik gedaan en alles doet het weer.....dank je wel. :thumb

Mvg

Gerard

Ikzelf heb het via de How-to van de Engelse astra club gedaan en was binnen een 1/2 dag klaar

http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=169992" onclick="window.open(this.href);return false;

stekkertjes bij Rick Donkers besteld en hoppa er kwam licht :wub

DSCN0778_zps7c0adfac.jpg

Heb je de mistlampen geactiveerd met de opcom in de UEC & IPC moest ik ook even naar zoeken je moet hem op 2 punten activeren.

succes

Terug
Naar boven