• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

moeilijke eerste start

mantadevil

Woont hier bijna
sinds de laatste paar dagen heb ik moeite met het starten van de astra

gaat enkel om de eerste start,of het nu smorgens,smiddags of later is maakt niets uit.

heeft hij gelopen dan start hij de gehele dag normaal bij 1x starten

enkel de eerste start gefet problemen ,moeilijk starten ,dan hoor ik ook ploffen in de luchtfilterbak na door starten.

gaat om een 1.6 8V x16sz

dacht mischien aan een koude start sensor of zo

iemand hier ervaring mee ????

lekke kop hefet hij niet ,verbruikt geen water of pluimt ook niet

als ditributie versprongen is dan zou hij toch bij elke start moeizaam moeten aan slaan

ik heb het enkel bij de eerste koude start

lekke kop hefet hij niet ,verbruikt geen water of pluimt ook niet

als ditributie versprongen is dan zou hij toch bij elke start moeizaam moeten aan slaan

ik heb het enkel bij de eerste koude start

Dan rijdt ie ook niet goed...

Iets van temperatuursensor of andere sensor kapot.

Tis geen Bosch Jetronic hoor, die heeft een Koud start vetiel, deze ''modernere motortjes'' hebben dat al een tijdje niet meer...

Willem

Dan rijdt ie ook niet goed...

Iets van temperatuursensor of andere sensor kapot.

Tis geen Bosch Jetronic hoor, die heeft een Koud start vetiel, deze ''modernere motortjes'' hebben dat al een tijdje niet meer...

Willem

Is dit probleem uiteindelijk nog opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn Astra F x16sz. Koude start gaat wat moeizaam,maar loopt en rijd verder prima.

Is dit probleem uiteindelijk nog opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn Astra F x16sz. Koude start gaat wat moeizaam,maar loopt en rijd verder prima.

Terug
Naar boven