• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

moetswillig schade aangebracht:(:(

@opelpower89 wrote:og een dubbel loops jacht geweer lost alles op he daniel:P:P

btw blij met je hitteschild:P:P

ja eigenlijk wel afschieten die handel maarja geduld word beloond zeggen ze

en het hitteschild ben er zekerss blij mee oogt gelijk wat mooier:P

nu nog de kering:P dan ben ik nog blijer hahah

wij gaan ons zien michael fijn weekend

@opelpower89 wrote:og een dubbel loops jacht geweer lost alles op he daniel:P:P

btw blij met je hitteschild:P:P

ja eigenlijk wel afschieten die handel maarja geduld word beloond zeggen ze

en het hitteschild ben er zekerss blij mee oogt gelijk wat mooier:P

nu nog de kering:P dan ben ik nog blijer hahah

wij gaan ons zien michael fijn weekend

@yo!rick wrote:laten gaan??

gewoon aangiften doen, voor laten komen en schadevergoeding eisen.

laat in de factuur van de spuiter (die je als bewijs wil gebruiken) duidelijk zien dat alleen die schade is gerepareerd die de dader heeft aangericht. anders kan de rechter zeggen dat het niet duidelijk is dat alleen de door de dader aangerichte schade gerepareerd is. en kan de rechter dan zeggen dat de dader niet de volledige kosten hoeft te vergoeden.

is dus bij een maat van me gebeurt er werd zo maar 1500 euro van de vergoeding afgehaald (was 2500 euro)

hoi

Ja zo dacht ik in het begin ook maar die mensen zijn zo erg dat ik weet waneer er een schade vergoeding betaald moet worden die toch niks betalen want dan kan ik jaren achter me geld aan gaan en weet 100% zeker dat ze niet verzekerd zijn en geen rijbewijs hebben

laten gaan doe ik zoiezo niet eens is het mijn tijd:P

nu even afwachten wat het waarborg fonds doetmet mijn schade

Gr Daniel

@yo!rick wrote:laten gaan??

gewoon aangiften doen, voor laten komen en schadevergoeding eisen.

laat in de factuur van de spuiter (die je als bewijs wil gebruiken) duidelijk zien dat alleen die schade is gerepareerd die de dader heeft aangericht. anders kan de rechter zeggen dat het niet duidelijk is dat alleen de door de dader aangerichte schade gerepareerd is. en kan de rechter dan zeggen dat de dader niet de volledige kosten hoeft te vergoeden.

is dus bij een maat van me gebeurt er werd zo maar 1500 euro van de vergoeding afgehaald (was 2500 euro)

hoi

Ja zo dacht ik in het begin ook maar die mensen zijn zo erg dat ik weet waneer er een schade vergoeding betaald moet worden die toch niks betalen want dan kan ik jaren achter me geld aan gaan en weet 100% zeker dat ze niet verzekerd zijn en geen rijbewijs hebben

laten gaan doe ik zoiezo niet eens is het mijn tijd:P

nu even afwachten wat het waarborg fonds doetmet mijn schade

Gr Daniel

Terug
Naar boven