• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Montage GSi bumper, Rieger grille en angel eyes

Alfred

Post vaak
Wil komend voorjaar m'n front 's aanpakken.

Nu is mijn vraag; gebruikt een GSi voorbumper dezelfde bevestigingspunten als de originele voorbumper op m'n Astra F van '98? En hoe is de pasvorm? Sluit dan alles netjes aan? En de mistlampen van de GSi bumper zijn toch ook anders van vorm? Maar passen de originele stekkertjes gewoon op de GSi mistlampen?

En dan wil ik daarboven angel eyes van FK met een Rieger grille. Hoe hebben jullie dit gemonteerd en hoe is daarvan de pasvorm e.d.?

Alleen het eerste weet ik wel, bij mijn astra f '93 paste de gsi bumper mooi is ook niet anders met bevestigen. pasvorm prima;) Denk dat het bij jou niet veel anders zou zijn.

Alleen het eerste weet ik wel, bij mijn astra f '93 paste de gsi bumper mooi is ook niet anders met bevestigen. pasvorm prima;) Denk dat het bij jou niet veel anders zou zijn.

Je modderkuipen sluiten niet mooi aan, die zou je ook van een GSi moeten hebben, maar is niet noodzakelijk. Bij mij vond ik het niet storend. Dat riegergrill past gewoon over je angeleyes....

Je modderkuipen sluiten niet mooi aan, die zou je ook van een GSi moeten hebben, maar is niet noodzakelijk. Bij mij vond ik het niet storend. Dat riegergrill past gewoon over je angeleyes....

[rquote=1856576&tid=141693&author=Rooie Richie]Je modderkuipen sluiten niet mooi aan, die zou je ook van een GSi moeten hebben, maar is niet noodzakelijk. Bij mij vond ik het niet storend. Dat riegergrill past gewoon over je angeleyes....[/rquote]

Ja dat van die modderkuipen klopt maar dacht dat ik het gewoon niet goed had zitten maar het past dus gewoon niet:sleeping

[rquote=1856576&tid=141693&author=Rooie Richie]Je modderkuipen sluiten niet mooi aan, die zou je ook van een GSi moeten hebben, maar is niet noodzakelijk. Bij mij vond ik het niet storend. Dat riegergrill past gewoon over je angeleyes....[/rquote]

Ja dat van die modderkuipen klopt maar dacht dat ik het gewoon niet goed had zitten maar het past dus gewoon niet:sleeping

Qua Rieger grille en angel eyes bedoelde ik ook meer hoe jullie dat gemonteerd hebben. Dus in hoeverre gebruiken deze dezelfde bevestigingsplaatsen als de originele grille, koplampen en richtingaanwijzers.

Qua Rieger grille en angel eyes bedoelde ik ook meer hoe jullie dat gemonteerd hebben. Dus in hoeverre gebruiken deze dezelfde bevestigingsplaatsen als de originele grille, koplampen en richtingaanwijzers.

angeleyes passen gewoon als origineel, de riegergril, heb ik wat ruitenkit gebruikt, om ze vast te plakken aan de bovenkant. Ik vond daar persoonlijk, de ronding van dat grilletje een beetje te dik. Ik heb daar nog een randje afgeschuurd, zodat het niet zo naar voren stond.....

angeleyes passen gewoon als origineel, de riegergril, heb ik wat ruitenkit gebruikt, om ze vast te plakken aan de bovenkant. Ik vond daar persoonlijk, de ronding van dat grilletje een beetje te dik. Ik heb daar nog een randje afgeschuurd, zodat het niet zo naar voren stond.....

En hier is geen andere methode voor?

[rquote=1856983&tid=141693&author=Rooie Richie]angeleyes passen gewoon als origineel, de riegergril, heb ik wat ruitenkit gebruikt, om ze vast te plakken aan de bovenkant. Ik vond daar persoonlijk, de ronding van dat grilletje een beetje te dik. Ik heb daar nog een randje afgeschuurd, zodat het niet zo naar voren stond.....[/rquote]

En hier is geen andere methode voor?

[rquote=1856983&tid=141693&author=Rooie Richie]angeleyes passen gewoon als origineel, de riegergril, heb ik wat ruitenkit gebruikt, om ze vast te plakken aan de bovenkant. Ik vond daar persoonlijk, de ronding van dat grilletje een beetje te dik. Ik heb daar nog een randje afgeschuurd, zodat het niet zo naar voren stond.....[/rquote]

Terug
Naar boven