• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

monza 30E slaat niet aan

winny

Post weinig
ik heb een vraag over het niet willen aanslaan van de monza 30e

ik heb ee nieuwe klepdekselpakking geplaatst omdat die daar olie lekte motor gestart en even laten lopen toe zag ik dat er ook een slangetje van het koelwater lekte ( het slangetje tussen de kachelslang en de aanzuigbuis) afijn

motor uit gezet en slangetje vervangen, daarna wilde ik de auto starten nooit meer aan de praat te krijgen.:swear hij vonkt inieder geval wel en hij stinkt ook naar benzine ,maar hij geeft geen teken van leven zowel op gas en benzine niet,

heeft er iemand een idee wat het kan zijn.

gr winny

[rquote=1846447&tid=140876&author=Goossens Bjorn]ik zou alle stekker verbindingen een keer checken of deze wel goed contact maken[/rquote]

heb ik ook gedaan , 2minuten daar voor liep hij nog gewoon goed het is net of hij geen brandstof krijgt

[rquote=1846447&tid=140876&author=Goossens Bjorn]ik zou alle stekker verbindingen een keer checken of deze wel goed contact maken[/rquote]

heb ik ook gedaan , 2minuten daar voor liep hij nog gewoon goed het is net of hij geen brandstof krijgt

als hij naar benzine stinkt zal hij toch wel brandstof krijgen volgens mij. Luchtmassameter mss defect, kijk een keer of je het relais hoort tikken als je deze met de hand bedient.

als hij naar benzine stinkt zal hij toch wel brandstof krijgen volgens mij. Luchtmassameter mss defect, kijk een keer of je het relais hoort tikken als je deze met de hand bedient.

:hmmz altijd lastig zoiets.

staat de wagen niet gewoon te verzuipen..?

of net wat ton zecht.. geen los draadje toevallig?

of misschien gewoon de tank leeg :P

:hmmz altijd lastig zoiets.

staat de wagen niet gewoon te verzuipen..?

of net wat ton zecht.. geen los draadje toevallig?

of misschien gewoon de tank leeg :P

Ik heb zo'n soort gelijk iets gehad, kreeg wel benzine als ik het relais doorverbinde en vonkte goed maar toen was mij computer van de motor defect, ook zo ineens. rijdend weggezet en daarna niet meer aan de gang te krijgen !

Ik heb zo'n soort gelijk iets gehad, kreeg wel benzine als ik het relais doorverbinde en vonkte goed maar toen was mij computer van de motor defect, ook zo ineens. rijdend weggezet en daarna niet meer aan de gang te krijgen !

ik heb hem weer aan de praat:hmmz

maar daar is alles mee gezegt hij loopt op 5 cil en hij geeft regelmatig een soort "backfire" letop uit de ontstekking, daar waar het draadje de ontstekking in gaat geeft die een plof en er komt een klein soort blauwachtig steekvlammetje uit

ik heb hem weer aan de praat:hmmz

maar daar is alles mee gezegt hij loopt op 5 cil en hij geeft regelmatig een soort "backfire" letop uit de ontstekking, daar waar het draadje de ontstekking in gaat geeft die een plof en er komt een klein soort blauwachtig steekvlammetje uit

kan hij dan gaan vonken nabij de verdelerkap stefan?

als het daaro vonkt.. wat immers niet hoort, moet je mogelijk

het probleem in de onsteking zoeken.

Terug
Naar boven