• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

monza ongeluk

soepkiepe

Woont hier bijna
http://www.regiohoogeveen.nl/news/19421/Auto-glijdt-uit-de-bocht.html" onclick="window.open(this.href);return false;

newsimage.jpg

Bron: http://www.regiohoogeveen.nl/news/19421/Auto-glijdt-uit-de-bocht.html

nja minder??

denk dat ie nog wel te redden is.

edit. lees net in de reacties dat ie weer gemaakt gaat worden ;)

ff gekopierd:P

Ja het is zeker weten een monza. Een zescilinder. De 2800 cc is vervangen door een 3000 cc. Ik heb vandaag de bijrijder gesproken. Met lage snelheid gebeurt had hij het over.

Jos succes met de reparatie van je klassieke opel.cheers

Bumper koplamp (vermoedelijk ophanging kapot) grill motorkap spatscherm en front en het ding is weer als nieuw...

Die is nog makkelijk te maken...

Bumper koplamp (vermoedelijk ophanging kapot) grill motorkap spatscherm en front en het ding is weer als nieuw...

Die is nog makkelijk te maken...

@EppeRRR wrote:Valt weer mee dus :D

Nog niet zien rijden hier in Hoogeveen...

een mede hoogevener!!! :P:P

welke buurt haha

maar hij kwam uit zuidwolde he, en had hem net 11 dagen.

paar dagen terug wel een monza gezien met dikke bumpers vlan bij dbdemontage, weet niet als dat deze was, lijkt er wel op.

@EppeRRR wrote:Valt weer mee dus :D

Nog niet zien rijden hier in Hoogeveen...

een mede hoogevener!!! :P:P

welke buurt haha

maar hij kwam uit zuidwolde he, en had hem net 11 dagen.

paar dagen terug wel een monza gezien met dikke bumpers vlan bij dbdemontage, weet niet als dat deze was, lijkt er wel op.

@soepkiepe :D .... omdat er meer mensen zijn dan je in de gaten hebt op het grote forum hier haha.

toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha

@soepkiepe :D .... omdat er meer mensen zijn dan je in de gaten hebt op het grote forum hier haha.

toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha

tis een '78 op kenteken maar er zat een specieaal kenteken op was van een of andere soldaat geweest dus is maar de vraag of de verzekering betaald

hij had hem net 11 dagen en was al voorspelt dat hij plat zou gaan

kwam bij mij uit het dorp

maar dit was geen rotonde he, een gewone afslag was dit (bij brandweer kazerne voor de bekenden onder ons)

en als er een 3.0 in lag, en iemand naast je heb zitten, is er altijd kans dat de bestuurder ff wou laten zien wat de auto kan, maar ja, ik ga geen conclussies trekken verder, bijrijder zei dat het met lage snelheid is gebeurd staat er, dus zal wel zo zijn dan, ik was er nie bij :P

ma hoe kan het dat ik hier ineens mensen uit de buurt zie en normaal haast nooit wat zie uit de buurt:P

tis een '78 op kenteken maar er zat een specieaal kenteken op was van een of andere soldaat geweest dus is maar de vraag of de verzekering betaald

hij had hem net 11 dagen en was al voorspelt dat hij plat zou gaan

kwam bij mij uit het dorp

iets zegt me dat ie toch wel een beetje met het gas aan het spelen was, anders verlies je toch niet de macht over het stuur...

Now ja ik heb een Senator 1.5. Door de zware achterkant willen ze wel glijden hor. Vooral bij nat wegdek.

Bij het verlaten van een rotonde is het meestal wel raak.

Nu moet ik wel zeggen dat ik er geen nieuwe banden onder heb.

Profiel is wel goed maar banden uit 1999.

Maar goed eeuwig zonde.

maar dit was geen rotonde he, een gewone afslag was dit (bij brandweer kazerne voor de bekenden onder ons)

en als er een 3.0 in lag, en iemand naast je heb zitten, is er altijd kans dat de bestuurder ff wou laten zien wat de auto kan, maar ja, ik ga geen conclussies trekken verder, bijrijder zei dat het met lage snelheid is gebeurd staat er, dus zal wel zo zijn dan, ik was er nie bij :P

ma hoe kan het dat ik hier ineens mensen uit de buurt zie en normaal haast nooit wat zie uit de buurt:P

@soepkiepe wrote:

Ik heb vandaag de bijrijder gesproken. Met lage snelheid gebeurt had hij het over.

iets zegt me dat ie toch wel een beetje met het gas aan het spelen was, anders verlies je toch niet de macht over het stuur...

Now ja ik heb een Senator 1.5. Door de zware achterkant willen ze wel glijden hor. Vooral bij nat wegdek.

Bij het verlaten van een rotonde is het meestal wel raak.

Nu moet ik wel zeggen dat ik er geen nieuwe banden onder heb.

Profiel is wel goed maar banden uit 1999.

Maar goed eeuwig zonde.

Terug
Naar boven