• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

monza ongeluk

Zonde... Als je wil racen met klassiekers doe het dan op het circuit... Deze lijkt me amper te restaureren...

Zonde... Als je wil racen met klassiekers doe het dan op het circuit... Deze lijkt me amper te restaureren...

tja dat is de tweede keer hij was nog niet zo lang klaar

viewtopic.php?f=14&t=158878

kennis van mij is schadehersteller hij had hem nog niet zo lang klaar

tja dat is de tweede keer hij was nog niet zo lang klaar

viewtopic.php?f=14&t=158878

kennis van mij is schadehersteller hij had hem nog niet zo lang klaar

Denk dattie deze keer wel klaar is met opknappen....wagen zal wel als donor gaan dienen...denk ik zo.

Zonde hoor...sommige mensen kunnen nu eenmaal niet omgaan met RWD en een dikke motor voorin.

In zo'n wagen moet je nu eenmaal niet keihard door een binnenbocht en vervolgens hard remmen (zonder abs?). Dan schuiftie inderdaad of rechtdoor, of de achterkant komt voorbij...

Hopelijk komt de bestuurder er goed vanaf, maar ik hoop wel dattie klaar is met z'n Opel kort rijden...

Denk dattie deze keer wel klaar is met opknappen....wagen zal wel als donor gaan dienen...denk ik zo.

Zonde hoor...sommige mensen kunnen nu eenmaal niet omgaan met RWD en een dikke motor voorin.

In zo'n wagen moet je nu eenmaal niet keihard door een binnenbocht en vervolgens hard remmen (zonder abs?). Dan schuiftie inderdaad of rechtdoor, of de achterkant komt voorbij...

Hopelijk komt de bestuurder er goed vanaf, maar ik hoop wel dattie klaar is met z'n Opel kort rijden...

Over de tweede keer is al een topic gemaakt: viewtopic.php?f=14&t=164125

Ik heb ze samengevoegd. Dan kunnen we in één topic verder rouwen ;)

Over de tweede keer is al een topic gemaakt: viewtopic.php?f=14&t=164125

Ik heb ze samengevoegd. Dan kunnen we in één topic verder rouwen ;)

eerste keer wilde ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven... maar nu.. wat een knurft :hmmz

en echt doodzonde van die monza, zag er wel weer heel strak uit zo platgegooid en met die velgen..

idd zonde van de auto

tja over toedracht

hij kan ook 2 x pech hebben gehad

als men persoon niet kent is het moeilijk zeggen vindt ik

ken der wel wat rijen 10 jaar schade vij en dan in 2 maand 2 x

eerste keer wilde ik hem nog wel het voordeel van de twijfel geven... maar nu.. wat een knurft :hmmz

en echt doodzonde van die monza, zag er wel weer heel strak uit zo platgegooid en met die velgen..

idd zonde van de auto

tja over toedracht

hij kan ook 2 x pech hebben gehad

als men persoon niet kent is het moeilijk zeggen vindt ik

ken der wel wat rijen 10 jaar schade vij en dan in 2 maand 2 x

ik ken hem wel en tis echt zijn eigen schuld en hij heeft geluk gehad dat hij er niet een ander bij heeft betrokken

ik ken hem wel en tis echt zijn eigen schuld en hij heeft geluk gehad dat hij er niet een ander bij heeft betrokken

en vooral in dat bochie daar, prima te doen met hoge snelheid. maar niet te hoog natuurlijk haha

heb volgens mij voor 2 a 3 weken geleden nog naast de wagen gestaan, en eigenaar gesproken.

(als ik me niet vergis was dat deze wagen...)

Terug
Naar boven