• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

monza ongeluk

en vooral in dat bochie daar, prima te doen met hoge snelheid. maar niet te hoog natuurlijk haha

heb volgens mij voor 2 a 3 weken geleden nog naast de wagen gestaan, en eigenaar gesproken.

(als ik me niet vergis was dat deze wagen...)

hij is met 1 of 2 gebroken voeten en zonder voortanden naar het ziekenhuis gegaan

hij liep daar vlak in de buurt bij een garage stage

hij is met 1 of 2 gebroken voeten en zonder voortanden naar het ziekenhuis gegaan

@fluks wrote:hij is met 1 of 2 gebroken voeten en zonder voortanden naar het ziekenhuis gegaan

die gebroken voeten wil ik wel geloven, hier staat ook een foto bij van hoe hij er van binnen uit ziet, stuur staat ook een mooi stuk om hoog, dus hij zal ook wel buikpijn hebben gehad ;)

vraag me trouwens af als hij zijn gordel dan wel om had als i dat stuur zo zie.

wel eeuwig zonde, is zeker een mooi autotje geworden.

op de schade die er nu aan zit na dan haha.

@fluks wrote:hij is met 1 of 2 gebroken voeten en zonder voortanden naar het ziekenhuis gegaan

die gebroken voeten wil ik wel geloven, hier staat ook een foto bij van hoe hij er van binnen uit ziet, stuur staat ook een mooi stuk om hoog, dus hij zal ook wel buikpijn hebben gehad ;)

vraag me trouwens af als hij zijn gordel dan wel om had als i dat stuur zo zie.

wel eeuwig zonde, is zeker een mooi autotje geworden.

op de schade die er nu aan zit na dan haha.

De achterkant is nog bruikbaar voor een donor...Achterschermen bumper interieur kunnen zeker weer een andere Monza redden..

Nu is het echt total los..of je moet heel veel centjes hebben en der een compleet nieuwe neus aanzetten vanaf de A-stijlen...

Die bestuurder heeft veel pech of te weinig ervaring.....

of te hoge dunk Ben

maargoed, dat laten we in het midden.

lees ik hier trouwens over een donor voor bij Ben in de schuur ?

:jerry :jerry :jerry

@mantallica... dus toch wel.... tja, we hadden het er al even over.

jammer joh.

De achterkant is nog bruikbaar voor een donor...Achterschermen bumper interieur kunnen zeker weer een andere Monza redden..

Nu is het echt total los..of je moet heel veel centjes hebben en der een compleet nieuwe neus aanzetten vanaf de A-stijlen...

Die bestuurder heeft veel pech of te weinig ervaring.....

Terug
Naar boven