• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

monza ongeluk

of te hoge dunk Ben

maargoed, dat laten we in het midden.

lees ik hier trouwens over een donor voor bij Ben in de schuur ?

:jerry :jerry :jerry

@mantallica... dus toch wel.... tja, we hadden het er al even over.

jammer joh.

Het ligt der idd dik op,maar goed ik ga niemand de schuld geven ook al is veel toeval nog geen bekentenis....

Maar alweer een Monza down the drain...

En ze zijn al bijna uitgestorven....

Als ik de foto's moet beoordelen dan zie ik lange remsporen en een stuur wat gewoon recht staat richting boom. Wellicht moet iemand hem even vertellen dat dat ronde ding wat je voor je ziet een stuur is en dat je daarmee de bochten met je auto kan maken.

Misschien moet nu maar voor een mercedes gaan, dan heeft hij een vizier om op het midden van de weg te blijven.

Als je leest dat ie 20 jaar is en 2x in korte tijd een eenzijdig ongeval, slippen en met hoge snelheid door een bocht (waar toevallig ok nog een tegenligger komt) dan weet je eigenlijk genoeg.

Het ligt der idd dik op,maar goed ik ga niemand de schuld geven ook al is veel toeval nog geen bekentenis....

Maar alweer een Monza down the drain...

En ze zijn al bijna uitgestorven....

Als ik de foto's moet beoordelen dan zie ik lange remsporen en een stuur wat gewoon recht staat richting boom. Wellicht moet iemand hem even vertellen dat dat ronde ding wat je voor je ziet een stuur is en dat je daarmee de bochten met je auto kan maken.

Misschien moet nu maar voor een mercedes gaan, dan heeft hij een vizier om op het midden van de weg te blijven.

Als je leest dat ie 20 jaar is en 2x in korte tijd een eenzijdig ongeval, slippen en met hoge snelheid door een bocht (waar toevallig ok nog een tegenligger komt) dan weet je eigenlijk genoeg.

Schaf een systeem in om bv mensen onder de 22 maar max 70kw te laten hebben of iets rond die geest....

Is bij motoren toch ook..

In de meeste gevallen geld verz enkel als je ook andere auto hebt

Zijn ook verzekeringen die alleen oltimer accepteren

Maar goed ken ook jonge bestuurders die zeer voorzichtig met manta s zijn

Dit zal wel een uitzondering zijn ga ik vanuit. Blijft wel zonde natuurlijk

Schaf een systeem in om bv mensen onder de 22 maar max 70kw te laten hebben of iets rond die geest....

Is bij motoren toch ook..

de monza was gewoon alrisk verzekerd

vorige gschade had 2500 euro gekost en daar deed de verzekering al moeilijk over omdat de auto eingelijk niet verzekerd was omdat hij nog geen 24 was en de auto meer dan 100pk had

hem was dus ook aangeraden een andere verzekeraar te vinden

hoe hij nu verzekert was weet ik niet maar ik denk dat hij bij zijn volgende auto een vlinke premie zal moeten betalen

@eddepet007 wrote:Volgens mij moet je nog steeds 24 zijn voor oltimer verz teminste dat was wel de eis eerder

nee hoor heb mijn Manta's ook altijd oldtimer verzekerd om mn eigen naam

Terug
Naar boven